בריאותמבזקים

לידה בימי הקורונה – מומחי רמב"ם עונים על כל השאלות

בימים אלה, בזמן שאנו מתמודדים עם וירוס הקורונה, נשים רבות מפנות לבית החולים רמב"ם שאלות ותהיות לקראת הלידה.

האם חדר הלידה פועל כרגיל? מה המדיניות לגבי מלווים בחדר לידה ובמחלקות האשפוז? איך מתמודדים עם חשיפה לסכנת הווירוס ומה עושים עם יולדות החשודות כחולות קורונה? איך מגינים על הילודים? האם ניתן להניק ללא חשש? ועוד ועוד סוגיות שמטרידות את האמהות לעתיד.

ביום ראשון, ה-22.3, בשעה 11:00, יחכו לכם מומחי רמב"ם בעמוד הפייסבוק מחוברות – קהילת היולדות של רמב"ם בעמוד הפייסבוק מחוברות – קהילת היולדות של רמב"ם וישיבו בשידור חי על כל שאלות הגולשות בנושאים השונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אתן מוזמנות להצטרף אל ד"ר עידו שולט, מנהל היחידה לרפואת האם והעובר ברמב"ם ועולא פחראלדין, אחות בכירה במערך ההיריון והלידה של רמב"ם ויועצת הנקה ולשאול את כל השאלות שמטרידות ומסקרנות אתכן בימים אלו.

מומחי רמב"ם כאן בשבילכן!

ניתן להעביר שאלות מראש בהודעות פרטיות או בתגובות לפוסט: https://www.facebook.com/events/606953760153410/

בינתיים, בבית החולים רמב"ם ריכזו עבורכן כמה כללים מנחים לתקופה הלא פשוטה הזו.

1. חדר הלידה ברמב"ם פועל כרגיל וערוך לקבל את היולדות בכל זמן ובכל מצב.

2. במהלך שהותכן בחדר הלידה, וכן במחלקות האשפוז בהמשך, יש לצמצם את כמות המלווים והמבקרים למינימום ההכרחי, זאת על מנת לשמור על בריאתכן, בריאות הילוד והסובבים. בחדר הלידה תותר כניסת מלווה אחד בלבד. כניסת מבקרים למחלקות האשפוז לא תתאפשר כדי לשמור על בריאותך ובריאות תינוקך .

3. השהות במערך ההיריון והלידה ברמב"ם הנה בטוחה. מחלקה זו מאכלסת נשים בריאות אשר הגיעו ללדת. צוות המערך פועל על פי הנחיות משרד הבריאות בהתאם לכללי המיגון ומעניק ליולדות את הטיפול המיטבי בסביבה מרגיעה.

נשים אשר בוחרות להשתחרר מאשפוז מוקדם יותר, יוכלו לעשות זאת בתנאי שמצבן הרפואי ומצב הילוד יאפשרו זאת, ובתנאי שישובו אל ביה"ח לאחר 48 שעות מזמן הלידה לטובת בדיקות חיוניות לילוד.

4. במידה ותגיע לרמב"ם יולדת אשר חולה בקורונה, היא תופנה אל חדר לידה ייעודי אשר הוכן עבורה מבעוד מועד במחלקת ה"כתר" (קורונה) של רמב"ם הממוקמת בבניין אחר. צוות מחלקת הקורונה ערוך להעניק לכל יולדת הנושאת את הווירוס את הטיפול לו היא תזדקק.

ברמב"ם ערוכים למתן טיפול מקצועי ובטוח לך ולילוד.

בזמנים האלה, יותר מתמיד, משפחת מערך ההיריון והלידה של רמב"ם, נמצאים כאן בשבילך.

לכל דבר ועניין, ניתן ליצור אתנו קשר בעמוד "מחוברות" או בטלפון 04-777-2315.

Back to top button