בריאותמבזקים

המשטרה פזרה חתונה בלקייה וביצעה אכיפה ופיקוח בתל אביב

משטרת ישראל הוציאה צו סגירה לאוהל בלקייה בו התקיימה חתונה בניגוד לצו בריאות העם (תיקון 10) תוך סיכון האוכלוסייה.

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: משטרת ישראל – תחנת עיירות ערכה שימוע בליווי מקצועי של תביעות רישוי דרום והוציאה צו סגירה מכח סעיף 78 לפקודת המשטרה וזאת למשך 3 ימים לאב המשפחה ושניי בניו החתנים אשר קיימו חתונה ובה מאות משתתפים בתחומי אוהל שהוקם בשכונה 1 לקייה- וזאת לאור הפרת צו בריאות העם למניעת הפצת נגיף הקורונה.

במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל לסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות בריאות נגיף הקורונה בישראל, ובהמשך לכך שביום 18.03 בשעות הבוקר במהלך בקרות שבוצעו, הגיעו למקום המש"קים היישובים ולאחר שהסבירו לאבי המשפחה את האיסור להתקהל החתימו אותו על התחייבות שלא להפר את צו בריאות העם. אותו הערב בשעה 19:55 בעקבות קריאות למוקד 100 של משטרת ישראל הגיעו למקום כוחות משטרה אשר מצאו כי האוהל פעיל ומתקיימת בו חתונה ובה כ-400 איש לערך ומוסיקה רמה בוקעת ממתחם החתונה. כוחות משטרה פינו את ההמון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום 19.03 זומן לשימוע בפני מפקד תחנת עיירות, אשר הורה בסיומו על סגירת האוהל ששימש לקיום החתונה וזאת למשך 3 ימים.

בנוסף, משטרת ישראל יחד עם צוות אכיפה ופיקוח של משרד הבריאות קיימו פעילות משותפת היום בתל אביב. מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב הודה למשטרת ישראל לשוטרים ולשוטרות על הפעילות שלהם למען שמירה על בריאות הציבור.

תגובה אחת

  1. אכיפה זה ענישה כל השאר חרטא!
    כנס של 1500 שח על כל מאה איש ומינימום 1000 שח על הץקבצויות קטנות

Back to top button