חדשות הארץמבזקים

משרד החינוך: הלמידה מרחוק תימשך, נדאג לשכר המורים המלמדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את מנכ"ל משרדו רונן פרץ לבחון לאלתר את החזרת הלמידה מרחוק באמצעות בתי הספר במסגרות הכיתתיות. שר החינוך ומנכ"ל המשרד מברכים את ראש הממשלה על החלטתו להמשיך את הלמידה מרחוק.

שר החינוך, רפי פרץ ומנכ"ל המשרד, שמואל אבואב, מברכים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על החלטתו להמשיך את הלמידה מרחוק ולתת יציבות לילדי ישראל.

שר החינוך, רפי פרץ אמר כי "כפי שראינו השבוע הלמידה מרחוק שלנו הייתה הצלחה גדולה. בשעת סערה מערכת החינוך הוכיחה שהיא עוגן חינוכי וערכי. המורים והמנהלים עשו עבודה כבירה ויש להשקעה שלנו תוצאות. שמח על שראש הממשלה נתניהו שמע את הקולות שדרשו את המשך הלמידה מרחוק. נמשיך לדאוג לכך שאם מורים מלמדים מרחוק הם גם יקבלו את שכרם על כך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד החינוך,שמואל אבואב אמר כי "בעת המורכבת הזו, אנחנו רואים בראש ובראשונה את טובת התלמיד, ולאור זאת נעשה כל שלאל ידינו כדי להמשיך ולהוביל את הלמידה מרחוק. פעלנו רבות וללא לאות כדי שבתי הספר יהיו ערוכים לכך. לצד זה, נמשיך לפעול כדי לתת לתלמידים שלנו גם מענים רגשיים. עובדי ההוראה מהווים את עמוד התווך בכל המהלכים הללו. הם מגלים מסירות ומחויבות שראויות לכל הערכה. אני רוצה להודות להם על המלאכה החינוכית המפוארת שהם עושים בעת הזו ועל היציבות שהם נותנים לתלמידי ישראל".

צילום: לע"מ

Back to top button