חדשות הארץמבזקים

מ"מ מפכ"ל המשטרה: אני מצפה מהציבור לגלות אחריות אישית

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, סייר הבוקר (שישי) בתחנות המשטרה במרכז הארץ ובחן מקרוב את ההיערכות והמוכנות המבצעית של השוטרים והמפקדים במאבק הלאומי לבלימת התפשטות מגפת הקורונה.

מ"מ המפכ"ל שוחח עם השוטרים, אשר מתמודדים עם האירועים השונים הנוגעים לאכיפת צווי הבידוד ואיסור ההתקהלות, חיזק אותם ,שמע אודות האתגרים איתם הם מתמודדים בימים אלו וחידד להם את האחריות המוטלת על כתפיה של משטרת ישראל במאמץ הלאומי. "זוהי תקופה מאוד מורכבות עבורנו כמי שנמצאים בחזית המאבק הלאומי במאבק במגפת הקורונה והשיא עוד לפנינו. גודל האחריות המוטלת על כתפנו היא עצומה, להמשיך ולפעול מתוך מקצועיות ואחריות לבצע את המשימות ולעמוד באתגרי השעה על הצד הטוב ביותר. הציבור מצפה מאיתנו שנהיה שם בשבילו, שנשמור עליו, שנגיש לו את העזרה והסיוע הנדרש – וכך נעשה".

עוד ציין מ"מ המפכ"ל כי כפועל יוצא מהחמרת ההגבלות בימים האחרונים תגברה משטרת ישראל את כוחותיה בשכונות ובמרכזי הערים וכן בצירי התנועה בכדי להגיב ולתת מענה מיטבי לתרחישים השונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ניצב כהן הודה לשוטרים על עשייתם בתקופה מורכבת זו ועל הבנת גודל המשימה המוטלת על כתפיהם ואמר: "אני גאה בכם ומאמין בכם, וזוהי הזדמנות עבורי לפגוש אתכם מקרוב, להוקיר את פועלכם ולהגיד לכם תודה ענקית על כל מה שאתם עושים מדי יום למען אזרחי ישראל".

מ"מ המפכ"ל העביר גם מסר חשוב לציבור בישראל והוסיף: "אני מצפה מהציבור להמשיך לגלות משמעת אזרחית, אחריות אישית וערבות הדדית – רק ביחד, במאמץ משותף, נצליח לבלום את התפשטות הנגיף".

סיור מ"מ המפכ"ל באזור המרכז. צילום: דוברות המשטרה
סיור מ"מ המפכ"ל באזור המרכז. צילום: דוברות המשטרה
סיור מ"מ המפכ"ל באזור המרכז. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button