בריאותמבזקים

לשכת שר הבריאות: ליברמן בחר להתעסק בפוליטיקה זולה ושקרית

מלשכת שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן נמסר לפני זמן קצר (שבת) בתגובה לפרסומים בכלי התקשורת על רקע הודעתו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על כך שמעבדות בדיקות הקורונה סגורות בשבת כי "נדהמנו לראות עם צאת השבת כי במהלך השבת שודרו ידיעות ודיווחים שונים על כך שכביכול הורה שר הבריאות שלא להפעיל את המעבדות הרפואיות בשבת."

בלשכת שר הבריאות הבהירו כי "לדברים אלו אין כל שחר. מעולם לא הורה שר הבריאות על הפסקת פעילות המעבדות, שכן הן עוסקות בהצלת חיים שמשמעותן פיקוח נפש. ההיפך הוא הנכון, בהוראות שר הבריאות אף הוגדלו מספר הבדיקות והורחבו שעות הפעילות במעבדות השונות. עוד בטרם כניסת השבת, הודענו לכלי התקשורת כי מבחינת משרד הבריאות המעבדות הרפואיות פועלות 24/7 ללא הפסקה."

עוד ציינו כי "יש לראות בחומרה כי הודעה ברורה זו, לא מנעה מכלי תקשורת רבים, כמו מספר פוליטיקאים, להמשיך להכפיש ולשקר ביודעין, כביכול שניתנה הוראה משר הבריאות “החרדי”, לצמצם את פעילות המעבדות הרפואיות. מצערת העובדה שבזמן שמערכת הבריאות מגוייסת בכל הכוח בהצלת חיי אדם. בחר ח”כ ליברמן להתעסק בפוליטיקה זולה ושקרית. זו בושה! אנו דוחים התנהגות זו בכל דרך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בעת הזאת, משרד הבריאות ושר הבריאות העומד בראשו, מנכ”ל המשרד משה בר סימן טוב והנהלת המשרד, מחזקים את ידי העובדים והעובדות במעבדות הרפואיות, הצוותים הרפואיים בבתי החולים ובקופות החולים, הרופאים, האחיות, הרוקחים, אנשי מד”א, ארגוני ההתנדבות, וכל מי שעוסק יום ולילה בהצלת חיים למען בריאות אזרחי ישראל. יחד ננצח את המשבר הזה, בעזרת השם." סיכמו בלשכת השר.

תגובה אחת

  1. מה שליברמן עושה הוא מנסה לסכסך בכוונה עים הדרך שלא לא עובדת היום הוא עושה ומנסה לעשות משהו אחר רק שיצידיקו אותו אתם זוכרים שהוא אמר שעמיר פרץ הולך עים ביבי והוא בטוח בין אדם מלוכלך שקרן רע שונא את המדינה איך הוא מליונר חבר הכנסת שנים ילדים שלא מאוד עשירים מאיפה כל זה

Back to top button