חדשות הארץמבזקים

בצל הקורונה: עיריית תל אביב-יפו מחלקת ארוחות לקשישים בבידוד

עיריית תל אביב- יפו החלה הבוקר (ראשון) בחלוקה של 6,000 מנות מזון לאזרחים וותיקים המרותקים לבתיהם ומעוניינים בסיוע. החלוקה נעשית בשיתוף עם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים ומשרד החינוך ונעשית כחלק ממערך הסיוע הרחב אותו מעמידה העירייה לתושבים בשל המאבק במניעת ההתפשטות של נגיף הקורונה.

בכדי למנוע סיכון מיותר עבור האזרחים הוותיקים מקבלי השירות, הצוותים והמתנדבים, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות בנושא תברואה, הסיוע יינתן דרך נקודת הפצה בעיר, מהן יישלחו המנות עד לדלתות האזרחים, מבלי ליצור עמם מגע ישיר.

בעיריית תל אביב-יפו משתתפים עשרות מתנדבים ועובדים, ומעל 40 רכבים של אגף סל״ע יסייעו בחלוקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשל השבתת מפעילי ההזנה המספקים ארוחות לתלמידי בתי הספר ביום יום, הוחלט לספק את מנות החלוקה באמצעותם.

פעולה זו נעשית לצד פעולות רבות הנעשות עבור הקהילה הבוגרת על ידי מנהל השירותים החברתיים בעיריית תל אביב- יפו בשבועיים האחרונים, ביניהן:

1. שמירה על קשר טלפוני עם מאות קשישים ברחבי העיר, לצורך הפגת בדידות והצפת צרכים נוספים ומתן מענה מתאים.

2. אספקת ארוחות חמות לקשישים- בין היתר כחלופה לארוחות שהיו רגילים לקבל במועדונים המשמשים בית חם לקשישים.

3. הקמת מערך מתנדבים לשמירה על קשר עם הקהילה ומתן מתנה לצרכים נוספים בקרב קשישים- ליווי אזרחים וותיקים לבתי המרקחת והבאת תרופות קבועות ועוד.

4. הפעלת קו חם המופעל על ידי עובדים סוציאליים במוקד 106 העירוני.

צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו
צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו
צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו
צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו

תגובה אחת

  1. בתי אבות ודיור מוגן אינם כשמם – נהפוך הוא

    בתי אבות הם למעשה בתי פיטום לקשישים ורפתות לחליבת מזומנים מקשישים ובני משפחותיהם. הדיירים במקומות האלה מולכים שולל על ידי אוליגרכים ישראלים, שמה שמעניין אותם זה רק – כסף כסף ועוד כסף. הצוות הרפואי רובו ככולו סובייטים שאינם מבינים ובקושי מסוגלים לדבר עברית, והמטפלים עלאק (שלא נדע מצרות), אנשים מוכי גורל אכזריים המקנאים בדיירים, עולים חדשים מרי נפש ואלכוהוליסטים, והגרועים מכל הם המסתננים עלובי הנפש, שהם למעשה עבדים כושים משודרגים, הנרדפים על ידי משטרת ההגירה והמועסקים בתנאים תת אנושיים. אנשי הצוות ו"המטפלים" האלה כל כך ממורמרים, שהם מוציאים את זעמם על הדיירים שמשלמים ממיטב כספם. מה הפלא שכל כך קל למאפיית ווירוסי הקורונה הבלתי נראים, לרצוח בחניקה את ותיקי מדינתנו וזו רק ההתחלה…

Back to top button