מבזקיםפוליטי / מדיני

כחול לבן: נתניהו רוצה לגרור את ישראל לבחירות רביעיות

בסיעת כחול לבן אמרו לפני זמן קצר (ראשון) כי "הניסיון של הליכוד להציב אולטימטומים ולפגוע בדמוקרטיה מראה שנתניהו רוצה לגרור את ישראל לבחירות רביעיות גם בשיאו של משבר שמחייב את כולנו לפעול למען אזרחי ישראל בממשלה ובכנסת. מקום המדינה, יו"ר כנסת נבחר תמיד על ידי רוב חברי הכנסת – וכך יהיה גם הפעם."

9 תגובות

  1. שקרנים פחדנים רמאים נוכלים….בוגייסטים יזבאקים בקרוב מאד תימחקו מהמפה

  2. לכל המלעיזים שונאי הדמוקרטיה: אנו אנשי הימין השפויים שגדלו בתנועת החירות שחרטה על דיגלה את העקרונות של זבוטינסקי ואת ששת המימים קוראים להדיח את המסית הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל נגד הדמוקרטיה ומנסה להלך עלינו אימים. כמי ששמע במו אזניו כי אותו ראש ממשלה שאינו ראוי לכהן בתפקידו אמר לי לפני יותר מ-30 שנה במשכן הכנסת את חזר מהאום " לא איכפת לי מי יבחר בי גם עם השטן יבחר בי העיקר שאהייה ראש ממשלה". אני בחרתי בשטן כאיש ימין כדי להדיחו מהשלטון ולקחת את עם ישראל היושב בציון לדמוקרטיה ולא לדיקטטורה.

  3. חבורת. גליא גנץ. לפיד יעלון אשכנזי. חבורת אפסים זקוקים לטיפול שונאי עצמם

  4. בכל פעם אחרי הבחירות הם האשימו את ראש הממשלה באותו תקליט אין להם משהו אחר להאשים אותו

  5. גנץ. רמטכל. כבודו במקומו ללא ספק. חסר כל נסיון פוליטי. רצה לקפוץ ישירות מאזרחות לראש הפירמידה. לראשות ממשלה. זה לא הולך ככה ידידי. והנה. טעויות חמורות בזו אחר זו שמלמדות על היסטריה של ממש ועל חוסר נסיון פוליטי. הליכה משותפת עם שונאי ישראל אבל העיקר 'לא עם ביבי'. הציבור לא יסלח לך על כך גנץ. הציבור היהודי. בבחירות הרביעיות, מר גנץ, תרגיש את זה היטב בקלפי. לא סתם אתם שם בכחול לבן בהיסטריה. יש לכם על מה!

  6. במידה ומפלגת כחול שחור לבן מעוניינת לפעול למען אזרחי ישראל בממשלה ובכנסת. שתתכנס מיד לממשלת חירום ולא תבצע מהלכים פוליטיים עם הרשימה נגד אזרחי מדינת ישראל. רק שקרים המפלגה וזו מפרסמת. די נמאס.

Back to top button