מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: כפי שהתחייבתי – מחר נפעיל את הכנסת למען אזרחי ישראל

הסתיים הדיון בבג"ץ. יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ אבי ניסנקורן אמר בסיום הדיון "אני שמח שבית המשפט הבהיר את חשיבות ודחיפות עבודת הכנסת בשעת משבר כזו. מחר נקים את ועדת חוץ וביטחון, ועדת כספים ואת ועדת הבריאות המיוחדת לענייני הקורונה, כדי שחברי הכנסת יוכלו לסייע בהתמודדות המדינה עם האתגר העצום שניצב לפנינו. כולי תקווה שבית המשפט יקבע עוד הערב כי בדמוקרטיה יש לכבד את רצונם של רוב חברי הכנסת, ויורה לקיים הצבעה על בחירת יו״ר כנסת קבוע באופן מיידי״.

ח"כ עפר שלח אמר כי "היה ברור מהערות השופטים שהם מבינים שמדובר פה בכנסת שהיא תחת מתקפה מצד ממשלה שמנסה לבטל את הפעילות שלה, ומיו״ר כנסת שנאחז בקרנות המזבח ופועל בניגוד לרוח תפקידו. אני מברך על עמדת היועץ המשפטי לממשלה שאמר שמבחינתו בחירת היו״ר צריכה להיות בהקדם האפשרי. מחר הכנסת צריכה להתכנס, לבחור ועדה מסדרת ויו״ר קבוע, ולהתחיל לפעול ולמלא את חלקה בהתמודדות עם המשבר הלאומי שאנחנו נמצאים בו".

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ אמר: "כפי שהתחייבתי- מחר נפעיל את הכנסת למען אזרחי ישראל. הדמוקרטיה הישראלית לא תהיה לעולם בת ערובה של פוליטיקה קטנה ולא תהיה נתונה לשום משא ומתן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

9 תגובות

  1. תפעיל את הכנסת? יתכן . למען מדינת ישראל ספק גדול. גם שמעון פרס, רבין ויוסי ביילין הביאו את הסכמי אוסלו ומעל 1000 הרוגים מדינת ישראל והכל למען מדינת ישראל . למען חברה קיקיונית לא הצלחת למען מדינת ישראל????

  2. לפיד היה לו חלום להיות ראש ממשלה .לכן לקח איתו שלושה רמטכלים שלא מבנים כלום בפוליטקה ולרכב על העגלה הזאת על מנת להגשים את חלומו הרטוב לכן רק בגללו לא מצלחים להקים ממשלה היות והרמטכלים מחויבים לו .אתם כרמטכלים חייבים לרדת מהעגלה הזאת ולהקים ממשלת אחדות עם ביבי לא תהייה לכם ברירה אחרת

  3. מחרבנים עליך ועל ההתחייבויות שלך אתה סתם בובה מסמרטוטים של מספר 2 שלך הנקניק הלאומי

  4. למי התחייבות להפיל את נתניהו והימין לטיבי לאבו מאזן או לקרן החדשה להשמדת היהודים אתם סכנה למדינה במצב הזה שחצי עולם הולך למות זה מה שמעניין אותכם אתם לא ראויים לעמוד בשלטון המדינה

  5. תעזוב את לפיד ויעלון תצליח לשמור על כחול לבן
    לפיד הוא אדם לא אמין .שקרן .ותככן

Back to top button