בריאותמבזקים

מנכ"ל בי"ח הדסה: אנחנו מודאגים ממה שיהיה ביום שאחרי

מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין עדכן הערב (ראשון) כי יש למעלה מ-300 אנשי צוות בבידוד ו-9 אנשי צוות שנדבקו בנגיף הקורונה. חלק מהם נדבקו מחוץ לבית החולים וחלק בתוך בית החולים.

מנ"ל בית החולים ביקש מאנשי הצוות בבית החולים לנהוג על פי ההנחיות המחמירות על מנת שלא להגיע למצב כפי שאירע בבית החולים שערי צדק, שכל הפגייה שם נוטרלה מעבודה כשעובדי המחלקה נשלחו לבידוד. "הבוקר שמעתי שכל הפגיה בבית החולים שערי צדק מנוטרלת מעבודה והתבקשנו לסייע. לא הייתי רוצה שמחלקה אצלנו תתבטל רק בגלל שהם לא שמעו ולא צייתו להנחיות שלנו." אמר פרופ' רוטשטיין.

מנכ"ל בית החולים התייחס לכמות בדיקות הקורונה המתבצעות ואמר כי יש להרחיב אותן, "אנחנו כל הזמן, בערוצים שלנו, פונים למקבלי ההחלטות במשרד הבריאות – חבר'ה תרחיבו את יריעת הבדיקות בואו נאתר את החיוביים, ואותם אנחנו נסגור בסגר וניתן לבריאים להתחיל להפעיל את המערכת הכלכלית. אנחנו מודאגים ממה שיהיה ביום שאחרי. אבל, תנו לי את הקרדיט שאנחנו עושים את הכל כדי שמצב בית החולים יהיה הטוב ביותר האפשרי בתנאים הנוכחיים היום. בואו נתחבר ונהיה בקשר. אם יש בעיות אנחנו פה, יחד איתכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button