מבזקיםפוליטי / מדיני

הליכוד והמחנה הלאומי החליטו להחרים את דיוני המליאה

בליכוד תוקפים הבוקר (שני) את כחול לבן ואומרים כי "כחול לבן רומסים את הדמוקרטיה על חודו של קול, באמצעות הרשימה המשותפת וביניהם תומכת הטרור היבא יזבק."

"במשך כל שנות קיומה של מדינת ישראל ובכל 22 הכנסות שהוקמו בה, מאז ומעולם, לא היה מצב בו מביאים להצבעה במליאה את הקמתה של הוועדה המסדרת והוועדות הנוספות ללא הסכמה." אמרו בליכוד, "מדינת ישראל והעולם כולו נמצאים במשבר הבריאותי המורכב ביותר שידעה האנושות במאה השנים האחרונות. בזמן שראש הממשלה עסוק בטיפול וניהול המשבר, כחול לבן וחבריהם מבקשים לבטל חוקי יסוד ולהעביר חקיקה פרסונלית ורטרואקטיבית להדחת ראש הממשלה."

עוד אמרו כי "לא יעלה על הדעת שברגעים מכריעים וקריטיים למדינת ישראל, במקום להיכנס מתחת לאלונקה בוחרים כחול לבן בהתנהלות דיקטטורית והרסנית המונעת משנאה ותאוות השלטון. סירובם המתמשך להקמת ממשלת חירום נובע משיקולים זרים ואינטרסנטים המובלים ע"י יאיר לפיד חסר האחריות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בליכוד הדגישו כי "לאור התנהלותם המבישה, הליכוד והמחנה הלאומי החליטו להחרים את דיוני המליאה ושלא לקחת חלק בהליך בזוי זה. עם זאת ומתוך אחריות לאומית, נוודא כי הכנסת תפעל באופן רציני ומקצועי במסגרת הוועדות האמונות על הפיקוח הפרלמנטרי של עבודת הממשלה."

2 תגובות

  1. יאלה כאוס מרד מלחמת אזרחים…ימין נגד שמאל ע3בים טובים נגד תומכי טרור יזבאקים נגד עמיר פרץ הקוקסינל….תחי מדינת ישראל הר הבית בידינו

  2. טוב מאד עוכרי ישראל משחקים משחק מלוכלך ומסוכן למדינת היהודים אתם את העונש תקבלו מבורא עולם אמן

Back to top button