מבזקיםפוליטי / מדיני

התנועה לאיכות השלטון ליועמ"ש: פתח בחקירה כנגד שר המשפטים

הערב (שני) פנתה התנועה לאיכות השלטון אל היועמ"ש, אביחי מנדלבליט בדרישה שיפתח בחקירה פלילית כנגד שר המשפטים אמיר אוחנה בגין עבירות של הסתה לאי ציות ועבירות של בזיון בין המשפט בקריאתו לאדלשטיין שלא לכבד את הנחיות הבג"ץ.

עו"ד ד"ר אליעד שרגא, יו"ר התנועה אמר כי "מדובר באירוע חמור שחייב להיחקר. לא יתכן ששר המשפטים יפר בעצמו צווי איסור פרסום וגם יעשה דין לעצמו. ולא די בכך, הוא גם מנחה את יו"ר הכנסת שלא לציית לצווי בג"ץ. אנו דורשים מהיועמ"ש לפתוח בחקירה פלילית כנגד אוחנה לאלתר."

23 תגובות

  1. אלעד שרגא ומה עם חקירה כנגד היועץ המשפטי , גנץ ואשכנזי ? למה אתה לא נלחם לחשוף את הקלטות המדוברות? התנועה כבר היא לא לאיכות השלטון מזמן אלא תנועה לסתימת פיות של מחנה של נראה לך .

  2. יש לנו שר משפטים הזוי שאם בורא עולם היה קיים בוודאי היה מוציא אותו להורג על נטיותיו המיניות ויש לנו כאן, את דפנה, שמינתה את עצמה לדוברת של אותו בורא עולם, לא רק דוברת, היא אפילו יודעת איפה הוא ומה הוא עושה ובמיוחד מה הוא חושב. נניח שיש בורא עולם גברת דפנה, נניח, הוא לא יכול לדבר בעצמו? הוא צריך עילגת כמוך לדבר ולחשוב בשמו? ואם כבר אנחנו עם בורא עולם שלך, אנחנו הרי העם הנבחר, איך זה שהקורונה לא פסחה עלינו?
    ואם כבר את מדברת איתו, שיספר לך סוף סוף בבקשה איפה הוא היה בשואה של העם הנבחר? ובכלל, שאלת השאלות, איך הוא בכלל הרשה לעצמו ליצור אנשים כמוך וכמו אוחנה?

    תשאלי ותחזרי אלינו.

  3. אני גאה על כך שתרמתי 250 ש"ח לתנועה הנהדרת הזאת ששוקדת על טוהר המידות של השלטון המושחת הרקוב שמנהיג כיום את המדינה , חקירה פלילית נגד אמיר אוחנה היא מתבקשת ואף הכרחית , איך ייתכן ששר משפטים במדינה מתוקנת ודמוקרטית יקרא שלא לציית לבג"ץ ?? אם מנדלבליט לא יורה על חקריה נגד החלאה הזה נבין כולנו שהוא מוטה והוא בעצמו פועל מתוך ניגוד עניינים

  4. חקירה פלילית נגד שר המשפטים אוחנה מחוייבת המציאות. האיש מתנהג כמו פיל בחנות חרסינה, פוגיע ומסית נגד המערכת שהוא עצמו אמון עליה במקום לחזק ולהעצים אותה, כל זאת כדי לרצות את אדונו העבריין בנימין נהנתניהו…אסור לעבור על התבטאויות אלה לסדר….

  5. אלעד שרגא , אתה יושב ראש של התנועה לבזיון השלטון . בכל הזדמנות לניגוח ביבי , אתה משמיע את קולך העורב . היכן שצריך שתשמיע את קולך מול אחרים אתה שותק כמו דג מסריח .

  6. גניבת השלטון מעבריין מאפיונר שבמקרה הוא ראש ממשלה זמני אתה רציני?

  7. ואנחנו דורשים מאליעד שרגא שישים כבר פלסטר על הפה וייכנס מייד לבידוד

  8. מה עוד לא נפל האסימון התנועהלגניבת השלטון אדון שרגא אדון ושופטי בגץהפיכה שלטונית מצדכם לא תתקבל על רוב העם קפיש

  9. אבל אנו האזרחים חייבים להישמע להוראות ביבי ומשרד הבריאות האם זו לא צביעות ועזות מצח אותי לימדו נאה דורש נאה מקיים

  10. לא נימאס, לכם מערמות השינאה שאתם זורעים עב מתי רשעים עב מתי רשעים יעלוזו מ חשבתם שהכל בידיים שלכם לא תסתכלו על השמיים בורא עולם רואה הכל שומע הכל על האי צדק המשווע על עי הצדק תתבישו

  11. שר המשפטים צריך ויכול לסגור את בית המשפט ולפטר את הרועץ המשפטי.
    הם חורגים מסמכותם ופסקו בניגוד לחוק.
    יו"ר הכנסת מחויב לתקנות ולחוק יסוד הכנסת.

  12. דחוף להטיל עונש על שר המשפטים הזמני, להוציא אותו מתפקידו, על כי מרגע שנכנס לתפקיד עושה מהפכות ונגד הדמוקרטיה

  13. למרות שאוחנה צודק נראה שזאת בחירה לא נכונה של קרב.
    הציבור לא יבין למה בשביל העניין הזה שווה ללכת ראש בראש נגד פסיקת בג"ץ, גם אם היא ניתנה בחוסר סמכות.

  14. לא זכור לי שבחרתי בבג"ץ לכנסת שיוציאו את האף הארוך שלהם מהכנסת שמאלנים הזויים.

  15. מצביע ליכוד טיפוסי,יש מצב שזו מירי רקב בעצמה.אולי מיקי מאוס זוהר.

  16. אוחנה הנו מורד יש להסיר חסינות ממנו ולשאר הכנופיה ולהעמידו לדין בעוון הסתה למרד נגד המדינה..!!! לא תהיה פה מדינה דיקטטורה טורקית נוסח ארדואן..

  17. ראשית, כותבים שמאלן. ומאיך שכתבת נראה שאתה אנלפאבת. או דיסלקט. תוכל להגיד מה מבין שניהם?

Back to top button