מבזקיםפוליטי / מדיני

כחול לבן: הליכוד לא מאפשר הקמת ועדה להתמודדות עם המשבר

במפלגת כחול לבן קוראים לחברי הכנסת מהליכוד וליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין – "אל תעכבו את הקמת הוועדה שתסייע להתמודדות עם נגיף הקורונה".

"הבטחנו כנסת מתפקדת שתסייע למדינה בהתמודדות עם משבר הקורונה והאתגרים הנוספים שלפתחנו – וקיימנו." אמרו בכחול לבן והוסיפו, "כעת הליכוד לא מאפשר את הקמת הוועדה שתסייע להתמודדות המדינה עם המשבר. יותר מתמיד, אזרחי ישראל צריכים שנבחרי הציבור שלהם יעבדו עבורם בלי שום שיקול פוליטי. אנחנו קוראים גם לליכוד ולמפלגות נוספות לקחת חלק בפעילות הפרלמנטרית ולהיות שותפים."

4 תגובות

  1. מפלגה של בוגדים….דין מוסר ורודף עליכם ועל הסוכן הרוסי והחזירים שהצביעו בשבילו

  2. די עם כל השקרים שלכם מפלגה בזויה ובוזזת מפלגה עם חבורה של רשעים ורעים שקמה משינאה .גנץ עד מתי תבוגד בעמך שהמשותפת נגד אזרחי ישראל תחליט עם נפגעי הטרור עם נכי צה"ל עד מתי תוליך שולל את אזרחי ישראל אתה וחבורה הבזויה שלך רוצים לוודואות הריגה אחרי הקרונה .עם יבוא איתך הגוזל ועם חבורת הבוזזים הבוגדים ועלובים בחשבון תיכף אחרי המגפה העם לא ישכח מה שאתם עושים לארצנו העם לא ישכח שמוכרים אותנו לעוכרי ישראל
    לכל שבת יש מוצא שבת .שלושה דברים מוצאים את אדם מדעתו הקינאה השינאה והתאווה. כל מפלגת כחול ולא כלום נגועה במגפת הקינאה והשינאה והכס השלטון פשוט חבורה דוחה

  3. הציבור לא מעוניין שהרשימה המשותפת תעזור לא . וגם אתם כבר לא .

  4. אני מציעה לכחול לבן לפרסם מה בדיוק רוצים לעשות לגבי קורונה. יש המון ביקורת נגד ממשלה נוכחית ומשרד הבריאות שאפשרו הכנסה לא מבוקרת של נושאים קורונה -מה שגרם להדבקות המונית, פגיעה בכלכלה וכו'.העם ישמח לקבל פתרונות.

Back to top button