מבזקיםפוליטי / מדיני

הורוביץ: מביש לראות את אדלשטיין מסיים כהונה בחוסר ממלכתיות

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ אמר לפני זמן קצר (רביעי) על התפטרות יו"ר הכנסת אדלשטיין כי "לא בג"צ מפריד אתכם מהכיסא, זה הציבור".

"מביש לראות את אדלשטיין מסיים כהונה ארוכה בחוסר ממלכתיות וחוסר כבוד לכנסת ולציבור. בדרך החוצה הוא משמיע דברי בלע על בג"ץ וגם דואג להפר את החלטת בית המשפט ולא לקיים הצבעה על יו"ר כנסת חדש עוד היום." אמר הורוביץ והוסיף כי "אדלשטיין ושאר חברי הימין המתלהמים נגד החלטת בג"ץ. כדאי שתפנימו: לא נועדתם לשלטון נצחי. לא בג"ץ הוא זה שמפריד אתכם מהכיסא, זה הציבור. היו בחירות, 3 פעמים ברצף, איבדתם את הרוב בכנסת. פשוט מאוד. מספיק להתבכיין".

6 תגובות

  1. הורוביץ אתה איש קטן ועוד יותר פוליטיקאי שקרן. הרוב אצלך מקדש את כל המטרות , נפגש בחוק הצרפתי ובפסקת ההתגברות ואז אל תצייץ אפילו.יא לא ממלכתי קטן.

  2. אים ניזכור , באיזה מצב היה העם היהודי , לפני הקמת המדינה , ועוד יותר , מה קרה לעם היהודי בשנות באלפי שנות גלות , יש סיכוי שנעריך את מה שיש לעם ישראל בתקופה שלנו , וננסה לדאוג לכל העם היהודי , בארץ ישראל, ובארצות תבל .

  3. תקים ממשלה אם אתה רוב ודבר שני הציבור האמין לאמירות שקריות ולכן בחר בכחול לבן בכללי אתכם לא מענינת היהדות מה שמענין אתכם זה כיסא ושילטון אז מה לכם ולעם ישראל כלום מנתקים מתנתקים נגמרה הזהות מי אנחנו מה אנחנו ההיסטוריה מלמדת שיהיה מי שיזכיר לנו והם לא היו יהודים

  4. אם זה כל מה שיש לך כתגובה אתה עלוב. אלו דעות של חלק גדול מהעם. גם אם הבבונים המתבכיינים לא מסכימים איתן

Back to top button