בריאותמבזקים

שבה מטיול מאורגן במצרים, נדבקה בנגיף הקורונה ונפטרה

החולה העשירית מקורונה שנפטרה הבוקר (שישי) בבית החולים השרון היא דליה אדלסבורג בת 76 תושבת רמת גן. היא שבה מטיול מאורגן במצרים ושם ככל הנראה נדבקה בנגיף.

דליה אדלסבורג ז"ל

מטיילים שהיו עמה במצרים ספדו לה בפייסבוק. אביגיל לוי כהן כתבה: "הכרנו בטיול קבוצתי למצרים. היה כלכך יפה עוצמתי ומיוחד, הפרמידות, הפסלים, השייט על הנילוס. היה כיף להיות בחברתך לצחוק ולרקוד.. ואפילו ידעת להתמקח עם הרוכלים הממולחים בשוק שלבסוף חייכו ואת יצאת עם מזכרת שרכשת. כל הזמן הזה עבר באנרגיות חיוביות ושמחות. אבל נגיף הקורונה אחז בך .. ובשבוע האחרון קיווינו לשמוע לשיפור במצב בריאותך. אבל היום התבשרנו אחרת . דליה אדלסבורג – יהי זכרה ברוך! תנחומינו למשפחתה. עם ישראל -בבקשה תשארו בבית!"

הדס פרנס כתבה בפייסבוק: "הכרנו אותך מעט מאוד. רק עשרה ימים. יצאנו ביחד בקבוצה לטיול חלומי במצרים. ואת כל כך שמחת וכל כך נהנית. קנית ספרים שישארו לך למזכרת מהמקומות שבהם ביקרנו. קנית לך גם מפת שולחן יפיפיה שמצאה חן בעינייך. בדרכך השקטה, הנעימה, החייכנית והצנועה התחבבת על הקבוצה כולה. כשספרת שחלית, יחלנו להחלמתך. ביום שני שעבר, לפני כעשרה ימים, הספקנו להתכתב בווטסאפ, וסיפרת לי שאת מונשמת. למחרת כבר לא ענית יותר. הורדמת. כולנו התעניינו בשלומך יום יום, וקיוינו להתאוששות. והיום הלכת לעולמך. ולנו עצוב בלב. יהי זכרך ברוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button