מבזקיםפוליטי / מדיני

האוזר: נוכל להתמודד עם משבר הקורונה רק באמצעות ממשלת חירום

ח"כ צבי האוזר (כחול לבן) מגבה את החלטת יו"ר בני גנץ וכתב לפני זמן קצר (שבת) לעמוד הטוויטר שלו כי "‏ישראל לא יכולה להתמודד עם משבר הקורונה אלא באמצעות ממשלת חרום. מה שהיה נכון לפני שלושה שבועות נכון היום שבעתיים. כפי שאמרתי לאורך כל הדרך – אין דרך אחרת."

ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ

אלא שהציוץ של האוזר סחף אחריו עשרות תגובות שברובן תקפו אותו המגיבים על כך שנתניהו השיג את מבוקשו – המשך שלטונו ופירוק מפלגת כחול לבן. אחד המגיבים כתב להאוזר: "זו לא ממשלת חירום- זו ממשלת בלוק+חוסן… ביבי עשה לכם בית ספר." אחר כתב, "זה לא ממשלת חירום, זה הוועד להצלת נתניהו."

רבים אף האשימו אותו בבגידה והדגישו כי ישיבה תחת ממשלה בראשות נתניהו היא בניגוד מוחלט להצהרת "כחול לבן" שהיא כשלעצמה הביאה להם את מרבית הקולות שבחרו בהם. "לא מסכימה עם סוף הדרך שעשית , צר לי וחבל לי שנאלצתי לחוות את חווית הבגידה של כמה אנשים שהערכתי עד מאוד. ימים יגידו ……" כתבה ורדה לרנר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יעל ויסמן כתבה: "נשבעתם שלא תשבו תחת הנאשם, שהוכיח גם בשבועות האחרונים שהוא ירמוס את שלטון החוק בכל דרך (הבן שלו משתין על בגץ בקריקטורה, האב לא מגנה) ביבי מונע קיום פסק דין של בית המשפט העליון. הביזיון בשלטון המושחת מקבל כעת חיזוק. אתה נותן לו הנשמה כשיכולתם להחליפו."

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לחכ האוזר ככה צריך אם במצב כזה לא יהי איחוד אז מתי המדינה והעם במצב מפחיד

Back to top button