מבזקיםצרכנות

כך תנקו את הבית לפני פסח

פסח מגיע בצעדי ענק וכמו בכל שנה אנחנו נערכים לניקיון הבית בצורה יסודית ששגורה על לשוננו כ-"ניקיון פסח". יחד עם הבלגן שתהליך הניקיון מעורר בבית, צצות גם תהיות על המקומות בהם אנחנו חייבים לנקות, מה אסור לנו לפספס ובאילו כלים עלינו להשתמש. באנו לסדר לכם את הדברים.

 

על מנת שנוכל לנקות את הבית בצורה הטובה ביותר, חשוב שלא לפספס אף פינה ולא להחמיץ אף חלק בבית. אז אילו מקומות עלינו לזכור ומהי הדרך הטובה ביותר לנקות אותם באופן יסודי כך שנהיה ערוכים לפסח?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

האזורים הבטוחים – מטבח וסלון

כהתחלה, המטבח והסלון. מדובר באזורים הקשים ביותר לניקוי מאחר ואלו המקומות בהם אנחנו נוהגים לאכול במהלך השגרה, כך שמטבע הדברים, המטבח והסלון צוברים לכלוך, פירורי אוכל ואבק. בהתאם לזאת, המטבח והסלון יעברו שטיפה וניקיון יסודי.

ראשית, המטבח. את השיש ניתן לנקות על ידי מים רותחים המוציאים ממנו את הלכלוך והשומניות המצטברים. מומלץ שלא לשפשף את השיש יתר על המידה כיוון שדבר זה עלול להוביל לשריטות על גבי המשטח. בניקיון הארונות יש להיזהר משימוש בחומרי ניקוי שעלולים להזיק לעץ ולפגום באיכותו במהלך הזמן. מומלץ לנקות את פנים הארונות על ידי שואב אבק שישלים עבורכם את המשימה.

לאחר מכן, הסלון. פסח הוא בדיוק הזמן לנקות את כלי הכסף, את הוויטרינה ואת הספה בצורה יסודית. בספות עור ניתן להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים על מנת להבריק מחדש את מראה הספה. בספות בד, תוכלו להשתמש בשואב אבק על מנת לנקות את הספה מהאבק והפירורים שמצטברים עליה עם הזמן.

 

חדרי הילדים – משחקים ומיטות

גם חדרי הילדים הם מקומות שאנחנו או הילדים אוכלים בהם מפעם לפעם. על המיטה או מול נטפליקס. לכן, חשוב שלא לשכוח לנקות את חדרי הילדים בצורה יסודית. תחילה, סדר וניקיון הארונות. מיון מחדש של בגדי החורף והקיץ ירענן את מראה הארון ויזכיר לכם מהם הבגדים שאתם לובשים ומה מהם שאתם יכולים למחזר, למסור או להעביר לילד הבא שלכם.

לאחר מכן, ניקוי משחקי הילדים. מדובר במשימה שעלולה להיות מעט מפרכת. אם אתם לא ממש מונעים מילדכם לשחק בזמן שהוא אוכל חטיפים למיניהם, דווקא משחקי הילדים עלולים להיות מלוכלכים במיוחד. לבסוף, ניקוי המיטות, ביניהן ומתחת להן. בעזרת שואב אבק תוכלו להגיע למקומות מורכבים יותר ולנקות בצורה מקסימלית.

 

בשורה התחתונה

בסופו של דבר, אתם אלו שתדעו איך לנקות את הבית שלכם על הצד הטוב ביותר. לכן, במהלך הניקיונות לפסח, שימו לב גם למקומות שאינם מהווים את מרכז הבית במהלך השגרה, החל מאחורי הספה, דרך הספה עצמה וכלה במשחקי הילדים ובשידת הטלוויזיה. השתמשו באמצעי הניקוי המתאימים, כמו מטלית לחה ושואב אבק והכינו את ביתכם לפסח.

Back to top button