חדשות הארץמבזקים

השר בנט: חל איסור מוחלט לקיים סדר פסח אחוד עם סבא וסבתא

שר הביטחון נפתלי בנט מסר היום (שני) הודעה מיוחדת לקראת סדר הפסח ואמר כי "חל איסור מוחלט לקיים סדר פסח פיזי עם סבא וסבתא. עשו זאת מרחוק."

בשל הסכנה הגדולה מפני הדבקה של האוכלוסייה הבוגרת הנמצאת בקבוצת הסיכון לחלות בנגיף הקורונה עד כדי סכנת חיים, המפגש הפיזי עם ההורים המבוגרים, סא וסבתא אסור לחלוטין.

כפי שכבר הספקנו ללמוד על המגיפה הקטלנית המשתוללת ברחבי העולם, רבים מהאנשים עלולים לשאת בתוכם את הנגיף וכלל לא לדעת על כך, יש כאלה שהתסמינים מתפתחים אצלם כמה ימים או שבועות לאחר מכן ויש גם כאלה שכלל לא חווים תסמינים. בשל כך, מפגש של אדם חולה עם אדם מבוגר עלולה להיות מסוכנת מאוד ואף קטלנית בעבור אותו מבוגר שידבק בנגיף. גם שמירה על מרחק 2-3 מטרים באותו בית אינו יכול להיות פתרון מאחר וכבר הוכח שהנגיף יכול לשהות על משטחים לזמן מה. לדוגמא: אם צעיר שהגיע לבקר את סבתא שלו שתה בביתה מכוס או נגע בשולחן וסבתא לאחר מכן נגעה באותה כוס או בשולחן ונגעה לאחר מכן בפנייה ייתכן מאוד שהיא תידבק וזו כאמור, סכנת חיים של ממש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, בשל כך הבהיר השר בנט כי ליל הסדר יתקיים השנה בצל הקורונה בנפרד לגמרי מהאוכלוסייה הבוגרת ואף הציע לעשות שימוש באפליקציית זום מרחוק. צפו בדברי השר בנט:

תגובה אחת

  1. רעיון טוב , על מנת לתת הגנה לכלל האוכלוסייה : צעירים ומבוגרים , מנגיף הקורונה .

Back to top button