צרכנות

מאווררים לחקלאות מציעים פתרונות אוורור יעילים

אנשים שעובדים בענף החקלאות ניצבים בפני אתגרים רבים. עם הטכנולוגיות של היום, בקרת האקלים אינה חייבת להיות אחת מהן. שמירה על טמפרטורה נוחה לבעלי חיים וייצור מבני משק היא חיונית. מומחי חקלאות זקוקים לפתרונות חימום וקירור חסכוניים ואמינים המסוגלים להציע ביצועים יעילים באחד הענפים התובעניים ביותר.

מאווררים לחקלאות בעלי נפח גבוה ומהירות נמוכה הם התוספות הטובות ביותר שניתן להתקין בכל בניין חקלאי. שמירה על אוורור תקין באסמים גדולים, אורוות, מחסנים ומבנים חקלאיים אחרים מבוקרים על ידי אקים אינה חייבת להיות יקרה. כשאתם משקיעים במאווררים איכותיים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהרכישה תשתלם במהירות.

למה לבחור מאווררים לחקלאות?

כל מי שעובד בענף החקלאות יודע ששמירה על אורוות ומתקנים של בעלי חיים או מבני חקלאות אחרים, בשליטה מפני פגעי האקלים, אינה משימה קלה. מבנים אלה גדולים מדי לפתרונות קירור רגילים כמו שיש במבני מגורים. מאווררים לחקלאות מפיצים מחדש אוויר חם וקריר לפי הצורך, ועושים זאת ביעילות ובעקביות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאווררים לחקלאות מציגים את הבנייה המומחית. יש להם מנועים חזקים שמפעילים אותם ללא תיבות הילוכים רועשות שמטרידות את בעלי החיים שלכם או שמפיצים תנועת רוח חזקה מכדי לעבוד בנוחות.

המנועים של מאווררים אלו מאפשרים גם כוח פעולה רציף גדול יותר בחמישים אחוזים. כלומר, תוכלו להשיג טמפרטורות מיטביות ללא רעש וכאבי ראש אופייניים ממאווררים רגילים.

הפעלה קלה

מאווררים לחקלאות כוללים גם מעבד משולב שמאפשר לבצע אבחנות בגובה הקרקע באמצעות שלט מגע, כך שניתן לשלב את המאווררים במערכות הפעילות של העסק שלכם, ולהגדיר את אופן פעולת המאוורר בהתאם לצרכים שלכם.

שטח כיסוי גדול

היקף הפעולה המרבי של מאווררים לחקלאות יכול להגיע עד 1800 מטרים מרובעים.

זרימת אוויר מהירה ותפעול שקט

מאווררים לחקלאות בעיצובים מסורתיים מניעים כמויות אוויר גדולות באיטיות ללא תנועת רוח קשה, מה שמונע הפרעה לבעלי החיים וסופות אבק.

אנרגיה יעילה

צריכת החשמל של מאווררים לחקלאות נמוכה יותר מהפעלת מזגנים.

גורמים לבחירת מאווררים לחקלאות לנוחות בעלי החיים

בחירה של מאווררים לחקלאות חשובה לא רק לגידול תקין ובריא של צמחים ושטחים חקלאיים, אלא גם לשמירה על נוחות בעלי החיים. למשל:

בריאות דרכי הנשימה של בעלי החיים. טמפרטורות נוחות בסביבת בעלי החיים מאפשרת להם להיות רגועים, מה שמונע גידולי עובש וגירויים בדרכי הנשימה.

התנהגות רגועה. קצב הגידול של בעלי החיים נשמר ברמה תקינה, והם אינם מתנהגים בתוקפנות או בסימנים של הרס עצמי. אי להם מחלות והתמותה שלהם פוחתת בזכות הסביבה הנעימה שהם חיים בה.

והסיבה הכי פשוטה וישירה. התקנת מאווררים לחקלאות משתלמת יותר, כי עלויות מזגנים לחקלאות גבוהות מדי.

בשורה התחתונה, בחירה במאווררים לחקלאות היא בחירה נבונה וחסכונית

מאווררים לחקלאות מתאימים לאזורים חקלאיים גדולים מכיוון שהם מפזרים ומערבבים את האוויר ביעילות רבה יותר.

וזה לא הכול. בהשוואה למזגנים, המאווררים שפועלים במהירות עוצמה נמוכה מפחיתים או מבטלים את הריכוז האווירי. כך שללא ספק, זוהי בחירה חסכונית באנרגיה לקירור המקומות החקלאיים שלכם.

 

 

Back to top button