צרכנות

האם סוף סף פיצה טבעונית תקבל את ההכרה כפיצה מעולה?

פיצה מכילה גבינות, שומנים, ובערך אלף סוגי רטבים. טוב. אולי חמישה סוגי רטבים, אבל עם טעמים כל כך חזקים ומפתים, כל מה שקשור לפיצה, נראה גדול מהחיים. אנשים שאוכלים פיצות כל חייהם, לא מעלים בדעתם לאכול פיצה טבעונית, ובטח שלא להזמין אותה בבית קפה או בפיצרייה השכונתית שלהם. אבל בשנת 2020, הסיפור הזה סוף סוף מתחיל להשתנות.

טבעונים הם אנשים שמפסיקים לאכול בעלי חיים מסיבות אתיות – כולל את המוצרים שמגיעים מהם, כמו גבינות ומוצרי חלב אחרים. נשמע מורכב? לא בדיוק. רשתות השיווק והמסעדות מציעים היום מגוון אפשרויות לבחירה לטבעונים, כולל פיצריות.

תשאלו טבעוני לאיזה אוכל הוא הכי מתגעגע

רוב הסיכויים שהתשובה הראשונה והמהירה שלו תהיה 'פיצה'. הכמיהה לפיצה מבוססת על היכולת לאכול מזון מהיר ומנחם, כשאתם רוצים מנה טעימה ליד האלכוהול שלכם, או כשאין לכם חשק להכין ארוחת ערב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפיצה היא כמובן המלכה של האוכל המנחם, וברוב הבתים בישראל האפשרות לאכול משולש או שניים של פיצה חמה, מהירה, זולה, זמינה, היא באופן חד משמעי, האוכל הכי מגניב בעולם. כן. בעולם.

 

טרנד הטבעונות מגיע גם אל הפיצריות

פיצה טבעונית כבר מזמן זמינה במסעדות ופיצריות, בזכות הגל הראשון של המסעדות הטבעוניות או המסעדות שמתמקדות במזונות בריאים.

יש שיגידו שהפיצה הזאת רחוקה מלהיות דומה לפיצה, אבל גם הטבעונים וגם אוכלי הבשרים מעדיפים את הגרסה הבריאה הזאת על פני המנה עתירת הגבינות והשומנים של הפיצה הרגילה.

בזכות המודעות לבריאות או בזכות החמלה. הטבעונות כאן כדי להישאר

תור הזהב של הפיצה הטבעונית הגיע גם לישראל, בזכות המודעות לחשיבות האכילה הבריאה, והחמלה על בעלי החיים. המטבח הטבעוני, אם כך, מביא את הרגלי האכילה ללא בשר וחלב, למיינסטרים.

עד לפני 15 שנים, אנשים רבים חשבו שפיצרייה טבעונית תיסגר, כי לא יהיו לה מספיק עסקים. אנשים האמינו שאי אפשר להחליט על צעד עסקי שאין לו מספיק ביקוש או קהל, אבל המודעות הגוברת לאכילה בריאה וליתרונות הטבעונות, שינו לחלוטין את התמונה, והיום אפשר למצוא פיצה טבעונית כמעט בכל תפריט של מסעדה, בית קפה וכמובן פיצרייה.

ודרך אגב, לא רק פיצה טבעונית

הגל הטבעוני החדש בסצנת האוכל בישראל מגיע עם התעקשות נחושה שניתן להכין מגוון עשיר, שלם ומקיף של מנות מצמחים, זה מתחיל עם פיצה טבעונית ויכול להיגמר במאפים ממולאים, תבשילי ירקות, טוסטים עם גבינת שמנת שמיוצרת מקשיו, ועוד אינספור גרסאות טבעוניות של כל המנות הקלאסיות האהובות.

המנות החדשות מגיעות עם סוג של כשרון יוקרתי, תשומת לב לחומרים, וכושר המצאה שנמצא בדרגים המסורתיים יותר של חובבי הקולינריה הבריאה בארץ. אז פשוט הזמינו את עצמכם וחבר אהוב לפיצרייה הקרובה, הזמינו פיצה טבעונית, ותיווכחו בעצמכם בהבדל. כי באמת שאין שום דבר שדומה לשילוב המנצח של שמירה על הגוף, והגנה על בעלי החיים.

 

 

Back to top button