צרכנות

עם דובון ענק כבר לא תהיו לבד בבידוד

בימים שבהם הקורונה מאלצת אותנו להישאר בבתים, בימים שבהם אי אפשר לעשות שופינג כמו שצריך ולקנות מתנה לאדם אהוב, יש רק דבר אחד שנותר לעשות – להזמין משלוח דובי מתנה. כן, כן אותו דובון שנהגנו להתכרבל אתו לפני השינה כשהיינו קטנים חוזר אלינו ובענק. עכשיו אפשר להפתיע את כל אוהבינו בדובי ענק במתנה ולשמח את כל מי שנמצא בודד בבידוד.

איזה דובי כדאי לבחור במתנה?

בחירת דובי מתנה אינה משימה פשוטה כל כך, בהתחשב במגוון הרחב של הדובים המוצעים לנו. ובכן, חישבו למי אתם נותנים את הדובי, וכך תוכלו לבחור את הדובון המתאים. בחנו את המתנה שלכם מכמה היבטים:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • גודל – הדובים מגיעים בגדלים שונים: מטר וחצי, 2 או 3 מטרים. השאלה היא עד כמה רחוק אתם רוצים להגיע. אם אתם מעוניינים לקנות דובון קטן יחסית לילדים, דובון של מטר וחצי יספיק לכם. אך אם אתם רוצים ללכת עד הסוף ולהפתיע את אהוביכם בענק, דובי של 3 מטרים יהיה להיט.
  • צבע – הדובים מגיעים בצבעים שונים כמו לבן, לבן שמנת, חום בהיר, חום כהה, ורוד או תכלת. הכול תלוי באדם שאתם רוצים להעניק לו את המתנה. אם מדובר בילדים שנוטים ללכלך כל דבר, כדאי לשקול לקנות דובי בצבע חום כהה. כך לא תצטרכו לנקות אותו בכל פעם. אך אם מדובר במתנה לבת זוג, כדאי לשקול לקנות דובי במתנה בצבע עדין כמו לבן שמנת או ורוד. כמו כן, ישנו דובי מיוחד ובולט: דוב הפנדה. את הדובי השחור-לבן הזה כדאי להעניק באירועים מיוחדים.
  • אקססוריז – כפי שאולי שמתם לב, ישנם דובונים שמגיעים עם אקססוריז כמו פפיון או סרט, ואחרים מגיעים ללא אביזרים כלשהם. עליכם לבחור מה מתאים יותר. האם אתם מעוניינים להעניק לאנשים שאתם אוהבים דובון ענק ללא אביזרים (בדומה לדובים המסתובבים בטבע), או שאתם דווקא אוהבים את הטאץ' של הסרטים על האוזניים.

כשבוחרים דובי במתנה, הולכים עם הלב

לאחר שבחנתם את כל הדובונים שיש באתר, הכי חשוב שתסמכו על האינטואיציה שלכם, והיא זו שתוביל אתכם אל הדובי הנכון. דובון פרוותי הוא בובה אשר נכנסת אל הלב, ואם יש דובון ש"נדלקתם" עליו במיוחד, סביר להניח שיש לכך סיבה טובה. וסביר עוד יותר להניח שהאדם אשר לו אתם מעניקים את הדובון, יאהב את המתנה יותר מכול.

מזמינים דובי במתנה בלחיצת כפתור

רוצים להעניק דובי במתנה לאדם שאם אוהבים במיוחד? היכנסו לאתר PLUSH TOYS ובחרו לכם דובי בגודל ובצבע המתאים לכם. החברה מספקת משלוחים בכל הארץ, ובדרך כלל מגיע הדובון המעוצב אל הבית שלכם תוך יום עד ארבעה ימי עסקים. ניתן גם לקבל עדכונים ב-SMS לגבי מצב ההזמנה. השליח יתקשר אליכם ברגע שהוא יהיה קרוב לביתכם, כדי שתוכלו להתכונן לעשות לבני המשפחה שלכם הפתעה כמו שצריך.

 

Back to top button