מבזקיםצבא וביטחון

97 חולי קורונה בצה"ל, הרמטכ"ל פרסם איגרת – "סומך עליכם"

בצה"ל עדכנו הערב (רביעי) על 97 משרתים בחובה, בקבע, ועובדי צה"ל החולים בקורונה, כולם במצב קל, מתוכם 12 החלימו או השתחררו משירות. כמו כן, 3,023 מצויים בבידוד – בחובה, בקבע, ועובדי צה״ל.

בתוך כך, בעקבות התמונות בימים האחרונים שפורסמו בכלי התקשורת על התקהלויות של חיילים, הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, קיים היום שיחת וידאו ממשרדו עם מפקדי גדודים, טייסות, שייטות ויחידות נוספות.

צילום: דובר צה"ל

בשיחה עמדו מפקדי היחידות על אתגרי התקופה ועל האופן בו הם מיישמים את ההנחיות למאבק בנגיף קורונה, לצד המשך הפעילות המבצעית והאימונים. הרמטכ״ל הביע הערכה על אופן ההתנהלות ביחידות, אך הדגיש כי למרות המאמצים הרבים, יש מעת לעת חריגות במילוי ההוראות. הרמטכ״ל הדגיש כי לאחר חודש של למידה תהיה החמרה בהתייחסות לכל חריגה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף סקר הרמטכ״ל את המאמצים הרבים והנרחבים שצה״ל מקיים על מנת לסייע למדינה ולמערכת הבריאות, והוסיף שאלו ימשיכו להתרחב ככל שיידרש. הרמטכ"ל פרסם איגרת והדגיש כי חריגה מהפקודות והנהלים תהיה חריפה ותקיפה.

כזכור, הרמטכ"ל שנמצא בבידוד בעקבות חשיפה למפקד מילואים שאומת כחולה בנגיף, ערך בדיקה אמש לזיהוי נגיף הקורונה והיא נמצאה תקינה. מדובר צה"ל נמסר כי הרמטכ״ל חש בטוב וימשיך על פי הנהלים להיות בבידוד עד סוף השבוע.

גם הבדיקות שבוצעו אמש לראש אגף המבצעים ומפקד פיקוד העורף נמצאו תקינות. שני הקצינים ימשיכו להיות בבידוד עד סוף השבוע על פי הנהלים.

Back to top button