צרכנות

תיקון ארונות הזזה

ארון הזזה הוא מבין הארונות הנוחים יותר הקיימים שעל הדרך גם חוסף לכם מקום. במקום להתחיל להזיז את הרהיטים בחדר כדי לפתוח את דלת הארון, אתם פשוט מזיזים את הדלת על גבי המסילה ומוציאים את מה שאתם צריכים. ארון הזזה, נוח ככל שיהיה, נוטה להתקלקל לפעמים. כשזה קורה, חשוב לקרוא לאיש מקצוע שיוכל לתקן לכם את הארון.

הכירו את התקלות של ארונות ההזזה

אחת התקלות הנפוצות יותר של ארונות ההזה היא דלת ארון תקועה. לפעמים מדובר פשוט בבגד שנתקע בין הגלגלים למסילה, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזיז אותו. אך לא פעם, יש צורך לקרוא למומחה לצורך תיקון לדלתות הזזה. זה קורה בעיקר כשיש בעיה בגלגלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר מקור הבעיה הוא גלגלי הארון, קיימות שתי תקלות נפוצות:

  • גלגלי ארון שבורים – הגלגלים נשברו, לא ניתן להזיז את הדלת ויש צורך להחליף את הגלגלים בחדשים.
  • גלגלי ארון שיצאו ממקומם – יש צורך להחזיר את הגלגלים האלה בהקדם.

תקלות הגלגלים עשויות להתרחש מכמה סיבות: אבק ולכלוך שהצטבר בין המסילה לגלגלים, עייפות החומר או טריקה חזקה של דלתות הארון. לפיכך, מומלץ להקפיד ולשמור על ניקיון הארון ולסגור את דלתות ההזה בעדינות. כך תישמרו על הארון שלכם בשלמותו לאורך זמן. כמובן, תיקון גלגלים לארון הזזה יתבצע רק על ידי איש מקצוע. גם אם הגלגלים "רק" יצאו ממקומם, לא מומלץ לנסות ולתקו את הארון לבד, על מנת שלא לגרום לו נזק מיותר.

מעבר לכך, קיימות שתי תקלות נוספות בעניין תיקון דלתות הזזה, אך שכיחות התיקונים האלה נמוכה יותר. הראשון הוא החלפת דלתות. דלתות ארון ההזה איכותיות וחזקות בדרך כלל, כך שיהיה צורך להחליף אותן אם מסיבה כלשהי הן עברו הרס ופגיעה עוצמתית במיוחד. תיקון נדיר נוסף הוא החלפת מסילות הארון. המסילות נשחקות כעבור שנים רבות של שימוש. סביר להניח שתזדקקו לתיקון כזה אם מדובר בארון הזזה ישן.

הארון לא נסגר? קראו למומחה

אם אתם מתקשים לסגור את דלת ההזזה של הארון, או אם גיליתם לחרדתכם שאינכם מצליחים לפתוח את הדלת כדי למצוא פריט לבוש חשוב, ולדי ארונות הוא התשובה. ולדי מתמחה בתיקון ארונות הזזה במשך שנים רבות, והוא מעניק שירות איכותי ומקצועי לכל לקוח אשר נמצא במצוקה בעקבות ארון תקול. למידע נוסף היכנסו לאתר – vladi.co.il/.

Back to top button