בריאותמבזקים

בתוך שעות: הוקם מתחם 'היבדק וסע' לבדיקות קורונה באלעד

אמש (חמישי) לקראת חצות הלילה פנו מלשכתו של ראש העיר אלעד בשת"פ עם תא"ל במיל׳ גל הירש ליו"ר זק"א יהודה משי זהב בבקשת סיוע מהיר בהקמת מתחם 'היבדק וסע' כדי שבעשר בבוקר יוכלו אנשי מגן דוד אדום לקחת בדיקות קורונה מתושבי אלעד.

בעיר אלעד מספר חולי הקורונה עולה מיום ליום, ראש העיר הרב ישראל פורוש אשר עובד בימים האחרונים בסיוע תא״ל במיל׳ גל הירש ביקשו להקים מתחם 'הבדק וסע' לאחר שהבינו את גודל הבעיה בעיר אלעד. את המתחם יתפעלו מתנדבי ועובדי מד״א אשר יעשו את הבדיקות, כדי לדעת מי חלה בנגיף ולבודד אותם מהאחרים כדי למנוע התפשטות הנגיף בעיר.

מהעירייה מצפים שתושבי העיר אשר מרגישים תסמינים שיבואו עם רכביהם לבדיקה של מספר שניות בהם יקחו מהם אנשי מד״א דגימות. ברגע הגעת התשובות יוכלו להפריד את חולי הקורונה מהאנשים הבריאים וכך למנוע התפשטות הנגיף בעיר אלעד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א אמר: "מתנדבי זק"א עובדים מסביב לשעון בהצלת חיים וחסד של אמת. מתחילת המגיפה מתנדבי הארגון עוסקים גם בכל הקשור למניעת המגיפה הקשה עם דגש על המגזר החרדי. אמש אחרי חצות התבקשתי להרים את הכפפה ולהקים בתוך מספר שעות מתחם לבדיקה בעיר אלעד. המתנדבים עשו זאת במקצועיות רבה. בתקווה שנצליח לבלום את המגיפה".

צילום: דוברות זק"א
צילום: דוברות זק"א
צילום: דוברות זק"א

Back to top button