חדשות הארץמבזקים

מלב אל לב: מסר לקראת השבת ממפקד המחוז לתושבי בני ברק

משטרת ישראל פועלת החל מהבוקר (שישי) בכוחות מתוגברים לאכיפת התקנות החדשות שאושרו ע"י הדרג המדיני לגבי העיר בני ברק כאזור מוגבל, זאת באמצעות מחסומי דרכים משטרתיים בכניסות והיציאות של העיר, סיורים, רחפנים ותצפיות לאיתור חריגים.

בתוך כך, מפקד מחוז תל אביב של המשטרה, ניצב דוד ביתן, שלח מסר מיוחד וחשוב לתושבי העיר לקראת השבת:

"תושבי בני ברק היקרים, בימים אלו משתוללת מגפת הקורונה במדינת ישראל ואין איש שמחוסן ממנה. הנגיף אינו מכיר בגבולות בין קהילות שונות וכולם חשופים למחלה. עם ישראל נמצא באחד מרגעי המבחן הגדולים בעת החדשה ויש לנו את האמונה והיכולת לצלוח את האתגר העומד לפתחנו ביחד בשלום ובבריאות איתנה. הציווי ונשמרתם מאוד לנפשותיכם, מקבל משנה תוקף והחובה של לא תעמוד על דם רעך- חובת קודש היא".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בימים אלו, משטרת ישראל פועלת לאכיפת ההוראות שנועדו להציל חיים ממש. אתם, תושבי בני ברק, נוכחים לראות מאות שוטרים ואנשי ביטחון שמסיירים ברחובות העיר וסביבותיה. דעו לכם, הסיבה היחידה לכך היא הדאגה המשותפת שלכם ושלנו לבריאותכם. אנו נעשה כל שביכולתנו, ביחד איתכם, על מנת שנצליח לצמצם את התפשטות הנגיף לצד הסיוע לקהילה והעירייה ומתן אפשרות לאספקה נאותה של השירותים החיוניים בעיר".

"אנחנו נמצאים בערב שבת הגדול, השבת שבה כל הרבנים מדברים בד"כ על הקרבה לחג הפסח. אולם השבת הזו תהיה שבת מיוחדת שבה כל אחד ישוחח עם בני ביתו על המשמעות של הימים הללו, על הצורך לנהוג בהתאם להוראות מצילות החיים של משרד הבריאות, על פועלם של מאות אנשי הרפואה, השוטרים ולוחמי מג״ב בעיר, כל זאת למענכם ולמען בריאותכם. לקראת הפסח, אנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת לאפשר את ההכנות לחג למרות האילוצים מבחוץ. אנו ידועים שרובכם המוחלט מציית להנחיות ונרתם למשימה המורכבת הזו וביחד נעשה ונצליח. שתהיה לכולנו שבת מבורכת ובטוחה".

צפו: מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב דוד ביתן, לתושבי העיר בני ברק

תגובה אחת

Back to top button