מבזקיםתנועה ותחבורה

עקב ההגבלות בבני ברק: ציר זבוטינסקי יחסם החל מהערב לתנועה

בהמשך להחלטת הדרג המדיני ולהכרזה על העיר בני ברק כאזור מוגבל לתקופה שנקבעה, משטרת ישראל ממשיכה לאכוף את התקנות שאושרו בהקשר זה.

בתוך כך, גם היום (שבת) הוצבו מחסומי דרכים משטרתיים בכל הכניסות והיציאות של העיר בני ברק ומאות שוטרים המשיכו לפעול בעיר בכדי להבטיח את שלומו, בטחונו ובריאותו של הציבור וביצעו הסברה לצד אכיפה. לא נרשמו אירועים חריגים .

בהמשך להערכות המשטרה, החל מהערב (מוצ״ש) בחצות, שינוי בהסדרי התנועה – ציר זבוטינסקי יהיה חסום לתנועה בשני הכיוונים בקטע שבין צומת גהה מערבה עד צומת בן גוריון (ר"ג).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, כל כניסה או יציאה מהעיר תעשה ככל הניתן, בכפוף להצגת אסמכתא (למעט הגופים המוסמכים). כמו כן בהתאם לתקנות, בקשות להחרגה יוגשו לרשות המקומית, דרך מוקד 106.

לצורך אכיפת התקנות החדשות השוטרים יוכלו למנוע כניסה או יציאה של אדם או רכב לאזור מוגבל, לדרוש מאדם להזדהות ולעכבו, וכן להשתמש בסמכויות שיטור נוספות במקרה הצורך.

נשמעים להנחיות – מצילים חיים

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button