כלכלהמבזקים

יאיר לפיד מציג תוכנית כלכלית: הכלכלה הישראלית בהתרסקות

יאיר לפיד מציג הערב (מוצ"ש) את התוכנית הכלכלית של יש עתיד-תל"ם לחילוץ הכלכלה הישראלית. "הכלכלה הישראלית בהתרסקות. יותר ממיליון מובטלים, העסקים הקטנים והבינוניים נסגרים. כדי לחלץ את העגלה מהבוץ, אנחנו מציגים כאן תוכנית דו שלבית, שנבנתה בסיוע טובי הכלכלנים בישראל" אומר לפיד.

"שלב ראשון: חילוץ מיידי של הכלכלה מהקפאון, במימון וניהול ממשלתי. הצלת העסקים הקטנים והבינוניים שנזנחו בידי הממשלה. סיוע לחברות גדולות. החזרה הדרגתית של המשק לעבודה.

שלב שני: מיפוי הזדמנויות, בניה מחדש של הכלכלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ישראל תמיד יצאה לצאת ממשברים. הישראלים תמיד ידעו למצוא בעצמם את העוצמה והיוזמה, את השכל והחריצות. כך יהיה גם הפעם. תפקידה של המדינה להתניע את התהליכים. בניהול נכון ועם חזון אפקטיבי אנחנו נצא מהמשבר הזה. טובים יותר, חזקים ודינמיים יותר." הדגיש יאיר לפיד.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

14 תגובות

  1. וואוו איזה תכנית של מיטב הכלכלנים,האיש פשוט אהבל גדול,הגדיל את מנות התרופות…

  2. יאיר היהיר אתה כבר לא רלונטי כמו ליברמן פקה קקה ! מנסה להמציא עצמך מחדש ? אתה פג תוקף ! מי שמאמין לך חי כמוך ביהירות שבוע טוב ערב רב !

  3. לפיד טמבל מה עשית כאשר היית שר אוצר כלומניק חטרן בלתי נלאה נמושה פוליטית אמבה מדממת.

  4. אני מעריך את לפיד על זה שלו ולבוגי עדיין איכפת שהמדינה שלנו לא תטבע בשחיתות. נתניהו טוב בהצגות שאכן רוב העם מושפע מהן, וחבל. הייתי מעדיף שלאוכלוסייה שלנו תיהיה חשיבה ביקורתית יותר מפותחת ושלא יהיה ניתן להוליך אותה שולל כל כך בקלות.
    תתחילו להפעיל קצת יותר את השכל שלכם. שימו לב איך הוא מפחיד. איך הוא מתחנף. איך הוא מעצב לכם את המחשבות. פה נוסע אל פוטין, שם מבטיח הבטחות שברור שלא יקיים. פה מופיע כל ערב כמושיע העם מהקורונה, אבל מצד שני מפחיד שיהיו כמויות עצומות של מתים. פוסל את גנץ אבל רוצה להכניס אותו לקואליציה. כמובן כמה שיותר קטן ומוחלש.
    שכל. שכל. שכל.

  5. קשקשן מי אתה בכלל .גם בכנסת אתה מיותר .מה לך ולכלכלה .יש לך שינאה .כל מה שעושים בממשלה לא טוב .כי אתה רשע .לך לך לך לא רוצים לראות או לשמוע אותך או ממך

  6. לפיד
    יש מורה טוב לכלכלה קוראים לו ביבי נתניהו
    הוא נותן שעורים בחינם.
    מאד מומלץ תיקח גם את בוגי

  7. לפיד,
    מה הידע שלך בכלכלה ?
    מה זה , חוכמת המונים ?
    אנחנו צריכים עכשיו כלכלן ולא קלקלן.

  8. מי שלא מבין בכלום, ומי שהרגיל את עצמו בכל משפט לשקר, עדיף שישמור מאיתנו מרחק רב ולא רק בגלל הקורונה. שיצא לנו מטווח העין.

Back to top button