מבזקיםמשפטי/פלילי

"כך נראה עיוות מוחלט": המשטרה פרסמה תיעוד ממצלמת השוטר

הערב (מוצ"ש) הופץ ברשתות החברתיות תיעוד של מעצר אלים בפארק בתל אביב. הסרטון גרר תגובות רבות כנגד המשטרה שמיהרה להוציא תגובה בנושא ולפרסם את התיעוד המלא ממצלמת הגוף של השוטר שביצע את המעצר במקום. "הרי שכך נראה עיוות מוחלט של המציאות והתיעוד המלא ממצלמות הגוף של השוטרים שמצורף כאן מוכיח זאת באופן חד משמעי" טענו במשטרה.

התיעוד החלקי שהופץ ברשתות החברתיות – צפו:

ממשטרת ישראל נמסר כי "בניגוד לנטען, מדובר בתיעוד חלקי מרגע מעצרו של אדם, לאחר שזלזל בחוק באופן בוטה והפר את צו בריאות העם ביודעין ובמכוון 4 פעמיים במהלך השבת. לאחר שקיבל 2 דו"חות בגין מעשיו הפסולים, אותו אדם אף ציין בפני קצין המשטרה שהסיע אותו לביתו כי "בכוונתו להפר את הצו פעם נוספת עד שהמשטרה תעצור אותו". בפעם הרביעית שנתפס מפר את הצו, האזרח סירב להזדהות ולעזוב את המקום חרף בקשותיהם של השוטרים שוב ושוב במשך דקות עד שנאלצו לעוצרו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בימים אלו מצופה מכל אדם להישמע להנחיות והתקנות לשעת חירום שנקבעו ע"י הממשלה. לצערנו בשעה ששוטרי ישראל פועלים במסירות ומסכנים את חייהם למען בריאות הציבור ובכדי להציל חיים, יש מי שבוחר לזלזל בחוק ובאלו הפועלים לאכוף אותו."

סרטון מצלמות הגוף של השוטרים מהווה חלק בלתי נפרד מהתגובה המתאר את ההתרחשות החל מהמפגש הראשוני עם האזרח ועד למעצרו.

19 תגובות

  1. ברגע שהשוטר התחיל להשתמש בכוח בלתי סביר כובתה המצלמה , למה ? כדי לסלף את הדברים ולא להראות את ההתנהגות האלימה של השוטרים .
    אין ספק שהאזרח לא נהוג כשורה והיה חייב להיעצר אבל ברגע שהיו אזיקים על ידיו ניתן היה להרפות אבל השוטר החליט להתנהג בבריונות ולהראות לכולם למי יש יותר גדול , זאת לא הפעם הראשונה ובטח לא האחרונה ששוטרים חושבים שהם הסגן של אלוהים ומותר להם הכל.
    אגב שימו לב , השוטרים ללא מסיכה, ללא כפפות ולא שומרים על מרחק .
    מישהו חשב אולי לתת גם להם דו״ח ???

  2. למה לא מראים במצלמת השוטר את האלימות המיוצרת שהשתמש מכבים מצלמות כשמשתלם אפשר לעצור גם בלי אלימות להתעללות מיותרת

  3. מעניין שהשוטרים לא חופשים מסכות לא שומרים על שני מטר כפפות לפרוטוקול יכול להיות שהקורונה לא מסוכנת או לא קיימת סדר עולמי חדש מדינת משטרה

  4. כל היפי נפש השקרנים האלה עומדים בצד משקרים שהוא לא עשה כלום..
    אשפות המין האנושי.

  5. אבל למה ממשיכים לפעול נגדו למרות שהוא כבר קיבל דו"חות? היית צודק אם זאת היית הפעם הראשונה שלו מול השוטרים באותו יום. מה הוא כבר עשה? כולה יושב בפארק בשקט לבד, לא מטייל אפילו, לא זז ומצלם. אפשר לראות במבט אחד שהוא לא מזיק לסביבה. באמת יש הכרח לעצור אותו? אמרו שהשוטרים יפעילו שיקול דעת לא?

  6. חילונים נחמדים?!…חילונים שהיו צריכים לחנך אותם אימא ואבא אך אמא ואבא לרוב גם כאלה נחמדים…חילונים שלימדו אותם שמותר וכולם חייבים להם…(לא כולם אך הסוגיה הזאת שנחמדים)

  7. מצחיקים אותי כל היפי נפש האלה מהצד…השוטרים לא בסדר..וזה שמפגרים כמו זה מסרב להזדעות ומתנגד זה בסדר…דיברו איתו הסבירו לו…לא מספיק..מה עוד היו צריכים לעשות?….אין חוק?!…אין חוק כי יש יותר מידי מפגרים המדינה ואנשים ללא כבוד…לא לעצמם ולא לאחרים….כלבלבים שנובחים מהצד…

  8. השוטרים האלה סתם חובבי סאדו מאזו ושליטה. זה בכלל לא נראה כמו שלטון חוק. יותר כמו חונטה צבאית. סתם מסיירים ודופקים לחילונים נחמדים דוחות
    נראה אותם בבני ברק. נמושות פחדנים. ברגע שיש מולם קהל הם משקשקים ונרגעים.
    זה לא שוטרים זה.

  9. תסתכלו בדקה 4:29 שלכאורה השוטר סוף סוף מזיז את הברך מהיד שלו, ותבינו מה היה קודם…
    וגם אח"כ כשלכאורה מקימים אותו בחוזקה עם יד ימין שהיתה מעוכה קודם…

  10. תישלח את השוטרים לשגב שלום סתם שוטרים גברים על מי אדם מבוגר זבלנים

  11. שני הצדקנים שמצלמים את השוטרים צריכים להישפט בבית משפט על הסתה נגד אנשי החוק.

  12. מעצר מוצדק לחלוטין!
    שוטר ביקש ממך להזדהות וממש לא משנה בפעם הכמה, אתה מחוייב בחוק להזדהות (במיוחד בשעת חירום), מה זה "תבדוק עם השוטר הקודם? מה הם עובדים אצלו? אני ממש נגד אלימות, אבל לא היתה כאן ברירה והרבה מהצעקות "כאב" של הבחור, זה משחק למצלמה. תפסיקו להיות תמימים, המשטרה פה היא מהעדינות בעולם, אז או שתגידו תודה או אל תאמרו כלום.

  13. עוד הוכחה ניצחת שהתקשורת מפרסת רק את מה שמשתלם לה , לכל מטבע שני צדדים . השוטר פעל כמצופה ממנו ועל פי חוק . יישר כוח . רק חבל ששי לי שינדלר לא צילמה את כל המקרה . בטוח לא היתה מעלה זאת לרשתות החברתיות .

  14. איפה הצילום של המשטרה מהשוטר הראשון והשני שפגשו את האיש הזה, שבבירור סובל ממצב מצוקה? האם הוא קילל את השוטר הראשון או שנקנס בלי שקילל על עבירה שלא ביצע? דוברות המשטרה, שקיפות מלאה בבקשה, אחרת השופט/ת יפרסמו הכל תודה

Back to top button