אינטרנטחדשות הארץמבזקים

המשטרה: תתאפשר הגשת תלונה באינטרנט מבלי לצאת מהבית

משטרת ישראל באמצעות האגף לחקירות ומודיעין תאפשר במסגרת הנגשת שירותי משטרה לאזרח, להגיש החל ממחר (שני) תלונה מכל מחשב המחובר למרשתת מבלי להגיע לתחנת המשטרה.

במשטרה הדגישו כי מטרת הפרויקט, שיפור השירות הניתן לאזרח וכן למנוע חשיפת אזרחים ושוטרים לסיכון בריאותי ככל הניתן ומניעת אי-דיווח למשטרה בשל החשש מהגעה לתחנת המשטרה.

על מנת למנוע הגשת תלונה בזהות בדויה, יידרש הפונה להירשם לאתר ממשלתי מאובטח באמצעותו ניתן להגיש תלונה מקוונת. בעת ההליך יוכל המתלונן לצרף קבצים ותמונות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התלונה תועבר ליחידת המשטרה בהתאם למקום ביצוע העבירה וייתכן ובחלק מהמקרים יידרש המתלונן לסור לתחנה על פי זימון לצורך המשך ברור ההליך או שהדבר יעשה טלפונית.

במשטרה מדגישים כי הגשת תלונה כוזבת תוך מחשבה כי המרשתת מסתירה את זהות הפונה מהווה עבירה פלילית.

המשטרה תפתח מוקד שיפעל 24/7 שיסייע לאזרחים שיתקשו בהליך.

תגובה אחת

  1. המשטרע שוברת את שיאי הטמטום כל שבוע !
    בדמיונה רק כאשר לא ניתן להצדיק את התלונה (אין התנהלות בשטח ומינימום התקלויות) ניתן את השירות הראוי,

    כאשר עד היום, כאשר הותקף אזרח יהודי ע"י ערבי בתחנת דלק, היה נדרש היהודי נסיעה לתחנת המשטרה האזורית להגשת תלונה רשמית, ובמצב הפוך כאשר התלוננה תחנה ערבית על לכלוך אזורי של יהודי נפתח לו תיק פלילי ללא כל הגשת תלונה רשמית בתחנה האזורית.

    בניסיון עמנו להגיש תלונות רטרואקטיביות, יתמוטט השירות ב – 5 דקות. או שהייאוש מהמשטרע כל כך לאומי וגבוה שהשירות לא יקבל כל פניה כי גם ככה לא מבוצע כל טיפול ראוי.

Back to top button