בריאותמבזקים

הדסה עין כרם: החלה חלוקת ערכות מיגון לכל מבקרי בית החולים

הבוקר (רביעי) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, החלו בחלוקת ערכות מיגון אישיות לכל מבקרי בית החולים. הערכות, הכוללות 2 מסיכות פנים, זוג כפפות ואלכוהול לחיטוי הידיים ״הדסול״ -מבית היוצר של בית החולים, נמסרות לכל המבקרים העוברים בשערי בית החולים, זאת לאחר שכמובן נמדד חום גופם והם מילאו שאלון בריאות.

את הערכות הססגוניות מימן ארגון נשות הדסה העולמי יחד עם יצרנית ומשווקת המזון ״קבוצת נטו״ והן נושאות את הכיתוב: "ערכת הדסה, יחד מנצחים את הקורונה".

מנכ"ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין אמר: "אנו בהדסה ממשיכים להגן הן על החולים והן על הצוותים, בכך שאנו מקפידים הקפדה יתרה על בריאותם ועל הסטריליות של הנכנסים בשערינו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרופ' רוטשטיין הוסיף כי "מחובתנו כמוסד רפואי למנוע הדבקה ככל הניתן, והערכות שאנו מחלקים במקביל לבדיקות לקורונה שאנו מבצעים לצוותי הדסה, משלבות את כל המאמצים הללו. לעשייה שלנו הצטרפו בימים האחרונים חניכי תנועת הצופים מהנהגת צופי ירושלים והם שמסייעים לנו בהכנת הערכות מתוך רצון לתרום לקהילה. הם מי שישבו למלא את בקבוקי האלכוהול לחיטוי הידיים, ״הדסול״ אשר מיוצר בבית המרקחת בהדסה ובימים אלו מיוצר עבור כל בתי החולים בארץ. בני נוער נפלאים שמצאו בימים טרופים אלה את העוצמה והנכונות להכנס לבית חולים ולתת מעצמם".

צילום: דוברות הדסה
צילום: דוברות הדסה
צילום: דוברות הדסה
צילום: דוברות הדסה

Back to top button