חדשות הארץמבזקים

קבוצת "אמסלם טורס" תחלץ ישראלים שנתקעו בארגנטינה ובברזיל

קבוצת אמסלם טורס, תחלץ מאות ישראלים אשר נתקעו בארגנטינה ובברזיל • הטיסה מתוכננת לצאת ביום ראשון מבואנוס אייריס לתל אביב.

קבוצת אמסלם טורס תחלץ מאות ישראלים אשר נתקעו בארגנטינה ובברזיל באמצעות טיסה מיוחדת שהיא תפעיל. הטיסה מתוכננת לצאת ביום ראשון, ה- 19.4.2020 בשעות הערב, מבואנוס אייריס ארגנטינה עם עצירה בסאו פאולו ברזיל ומשם תמריא לתל אביב.

נוסעי הטיסה ידרשו להקפיד על תנאי היגיינה מחמירים: חבישת מסכות, כפפות חד פעמיות ושימוש באלכוג'ל לאורך כל שעות הטיסה, להבטחת בריאותם של כלל הנוסעים. בנוסף, ידרשו לחתום על טופס מחייב לכניסה לבידוד של שבועיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הטיסה המיוחדת מובטחת במחיר של USD 1,885 לנוסע הכוללת מיסי נמל, דלק, כבודה, ארוחה ושתייה קלה בשירות מחלקת תיירים. בשל ההגבלות הנוקשות והסגר בעת משבר הקורונה, הטיסה כפופה לאישור סופי של הרשויות וזמני הטיסה עלולים להשתנות.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, ציין כי "בימים האחרונים קיבלנו פניות רבות של קהילות יהודיות במרכז ודרום אמריקה להפעלת טיסה מיוחדת. כמו כן, נתבקשנו גם על ידי משרד החוץ לסייע בחילוץ מאות ישראלים אשר נתקעו במדינות אשר סגרו את שעריהן בצל משבר הקורונה. לאור רקורד החילוצים והטיסות המיוחדות שהובלנו בשבועות האחרונים כמו מקוסקו ללימה בפרו, סאו פאולו ברזיל, ניו דלהי הודו, לאוס וויאטנם, ג'קרטה אינדונזיה ועוד. החלטנו להירתם למשימה חשובה זו הדורשת משאבים והשקעה מסביב לשעון כשמטרה אחת לנגד עיננו- השבת הנוסעים הישראלים ארצה בשלום. בנוסף, אנו בודקים בזמן אמת את הצרכים להטסה המונית מיעדים נוספים, במקביל למתן פתרונות לנוסעים בודדים שאנו מספקים סביב השעון במשך כל ימות השבוע 24/7"

יעקב אמסלם בעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש. צילום: דניאל אביגדור

Back to top button