מבזקיםצבא וביטחון

כ-60 טונות של ציוד מיגון לצוותים רפואיים עושים דרכם לארץ מסין

מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון מודיע על רכבת אווירית נוספת להבאת כ-12 מיליון מסכות כירורגיות וציוד רפואי נוסף מסין לישראל.

במבצע משותף ליחידת הסגן לרכש לוגיסטי רב-זרועי במנה"ר וליחידת הממונה על השינוע הבינלאומי במשרד הביטחון, חברת מטוסי המטען הישראלית 'קאל- קארגו' מקבוצת צ'אלאנג' וחברת הציוד הרפואי 'שיאון מדיקל', עושה כעת את דרכו מסין לישראל מטוס מטען מסוג ג'מבו (747), כשעליו כ-60 טונות של ציוד מיגון לצוותים רפואיים.

זהו המטוס הראשון מתוך חמישה מטוסי מטען ייעודיים של 'קאל- קארגו', שינחתו בישראל בימים הקרובים, עם מטען גדול במיוחד, הכולל: כ-12 מיליון מסכות כירורגיות, 1.3 מיליון מסכות מסוג N95 וכ-1.2 מיליון סרבלים וחלוקים ממפעלי 'שיאון מדיקל' הממוקמים בסין. הרכש מסין מצטרף לייצור מקומי של עשרות מיליוני מסכות שהזמין מנהל הרכש במשרד הביטחון ממפעל החברה בשדרות ולציוד רפואי המוטס בימים אלה ממפעל נוסף של החברה במקסיקו, לטובת צוותי הרפואה בבתי החולים וכוחות הביטחון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל, נמשכת הרכבת האווירית של משרד הביטחון וחברת 'אל על' להבאת מיליוני פריטים של ציוד רפואי חיוני- מסכות, חליפות מיגון, מכונות הנשמה ועוד מסין לישראל. עד כה נחתו בארץ 9 מטוסי דרימליינר (787) של אל על עם עשרות טונות של ציוד רפואי מסין. בנוסף יצאו מטוסי אל על בשליחות משרד הביטחון ליעדים נוספים.

העמסת המטוס הראשון בסין. צילום: 'קאל- קארגו'
העמסת המטוס הראשון בסין. צילום: 'קאל- קארגו'
העמסת המטוס הראשון בסין. צילום: 'קאל- קארגו'

תגובה אחת

Back to top button