צרכנות

סטנדאפיסט – אתר סטנדאפ חדש להרמת המצב הרוח

סוף סוף אחרי כל כך הרבה שנים אפשר להגיד שיש אתר אינטרנט שכל כולו מוקדש לסטנדאפ ישראלי תוצרת כחול לבן משלנו, את האמת מרגש, כי באמת שאלנו את עצמנו למה כזה עוד אין פה, אבל עכשיו יש, אפשר להוריד פאניקה.

סטנדאפ, קומדיה, בידור או איך שתרצו לקרוא לזה, הוא דלק ואנרגיה למרבית מהאנשים על הפלנטה שלנו והיה פה מאז ומעולם, החל מקומיקאים מהעבר כגון: יוסי בנאי, דוד טופז, הגשש החיוור, זהו זה, שייקה אופיר… והרשימה עוד ארוכה אז נחסוך את זה מכם בשלב זה.

ביקורות חדשות וצפייה ישירה

אם חשקה נפשכם לראות סטנדאפ, או ששמעתם על קומיקאי שאתם לא ממש מכירים אבל צריכים עליו עוד קצת אינפורמציה בשביל לקבל את ההחלטה על רכישת הכרטיסים למופע, אז אתר סטנדאפיסט בהחלט המקום לעשות את זה, מגוון גדול של ביקורות שנשמעות על פניו די אוביקטיביות על הופעות סטנד אפ, חדשות בהם מתעדכנת הרכילות הצהובה, וצפייה ישירה שם אפשר להעביר שעות על שעות של צחוקים עם קומיקאים מוכרים יותר בתעשייה כמו שחר חסון, אדיר מילר ועוד רבים וטובים, וישנם כאלו המוכרים פחות לקהל החל מסטנדאפיסטים שפעילים מאוד בתעשייה המקומית, ועד כאלו שניתן לראות בדרך כלל בבמות הפתוחות הרצות ברחבי הארץ מעת לעת,רשימה המלאה של סטנדאפיסטים ניתן למצוא באתר גם כן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאחורי הקלעים של עולם הסטנדאפ ושידורי לייב

אחד מהדברים היותר מסקרנים ומעניינים שנתקלנו בהם במהלך החקירה הצולבת שעשינו לאתר הטוען להיותו פורטל הסטנדאפ של ישראל, אז גילנו קטגוריה נחבאת אל הכלים שמביאה את הקטעים הכי חמים שמאחורי עולם הסטנדאפ, את חובבי הסטנדאפ ומושבעי התעשייה זה לבטח יעניין יותר,  מומלץ להעביר הצצה.

מקום נוסף שעניין אותנו במיוחד זה שידורי הלייב שקיימים באתר, ניתן לראות שלוח השידורים אינו מלא, אך לזכות האתר יאמר שניתן לראות מספר שידורים חוזרים של תוכניות בלעדיות בהפקת החברה.

כרטיסים והופעות פרטיות

אז אחרי שעברת על הביקורות של ההופעות וככל הנראה אתה יודע כבר בעוד מועד לאיזו הופעה אתה מחפש כרטיסים, עכשיו הגיע הזמן לרכוש את הכרטיסים להופעה, כמובן שאת הדובדבן של הקצפת לא שכחו, ואפשר למצוא אזור בו עולות מעת לעת מופעים אליהם ניתן לבצע רכישה און ליין.

אבל…חשקה נפשכם בהופעה פרטית? או שהחלטתם לעשות כייף לעובדים באירוע פרטי, ערב גיבוש או כל אירוע כזה או אחר? גם כאן תוכלו למצוא פתרון, ולהזמין סטנדאפיסט לאירוע פרטי אותו אתה מתכנן, כמו שזה נראה ומה שהעתיד צופן לנו אז בהחלט התחום של הזמנת קומיקאי לאירוע פרטי תתפוס תאוצה ותנסוק למעלה.

אנציקלופדיה לסטנדאפ

לסיכום אין ספק בכלל שהאתר הטוען לכתר כפורטל הסטנדאפ של ישראל, בהחלט עומד בסטנדרטיים ורמת הציפייה שהייתה לנו שנכנסו לראשונה לאתר, אנו ממליצים לכם בחום גם לעשות סיבוב ולהציץ, או סתם ככה בלי סיבה בשביל לעלות את המצב רוח.

 

2 תגובות

Back to top button