צרכנות

איך למצוא מחיר זול לפני הזמנה מחו"ל? הכירו את אתר צ'ק איט

בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים בוחרים לבצע הזמנות שונות מחו"ל של אינספור מוצרים. זה לא משנה אם מדובר על מוצרי אלקטרוניקה, על בגדים או אפילו על קרמים ומוצרי קוסמטיקה שונים, כי בכל מקרה כמעט תמיד הרכישה מחו"ל אונליין תהיה זולה יותר. מה שכן, האם עצרתם פעם לחשוב על העובדה שיש הבדל בין המחירים שתמצאו באתרים שונים כמו אלי אקספרס לעומת המחיר שמחכה לכם באתר כמו איביי? העובדות בשטח, ובעיקר באתר: checkit.co.il, מראות שהרבה פעמים יש הבדלים משמעותיים ביותר במחיר. לכן, בפעם הבאה לפני שאתם מבצעים רכישה מחו"ל, למה שלא תעשו השוואת מחירים?

השוואת מחירים במהירות

אם חשבתם שגם בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, כדי לבצע השוואת מחירים לפני רכישה, יהיה עליכם להיכנס לכל אותם אתרים ולראות איפה המוצר שרציתם הכי זול, דעו שאתם טועים. היום זה לא משנה אם אתם רוצים לקנות מוצר כזה או אחר, כי בכל מקרה אתם כבר לא צריכים לחפש אותו בנפרד באמזון, באיביי ובעוד אתרים. על ידי אתרים כמו צ'ק איט תוכלו לבצע השוואת מחירים בלחיצת כפתור, אז מה פתאום שתוותרו על כך? השוואת המחירים שנעשית בעזרת האתר הזאת מעודכנת, מהירה ויכולה לעזור לכם לחסוך לא מעט כסף, אז למה לחשוב פעמיים?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרטים הקטנים שחשוב לשים לב אליהם

כפי שהזכרנו, זה לא משנה איזה מוצר אתם רוצים לקנות או דרך איזה אתר התכוונתם לרכוש אותו, כי מה שבטוח זה שאם תשוו מחירים תצליחו לחסוך לא מעט כסף. מה שכן, חשוב לשים לב גם לפרטים הקטנים, כמו לדוגמא: אם אתם צריכים להוסיף עוד תשלום על המשלוח? כדאי לקחת בחשבון שיש אתרים שבהם אם תיקנו מעל סכום מסוים, המשלוח יהיה בחינם. לכן, במידה וחשבתם לקנות מספר מוצרים, למה שלא תבצעו קניה אחת מרוכזת? בצורה כזאת אפשר לחסוך לא מעט ולכן שווה לקחת זאת בחשבון.

רכישה דרך אתר אמין

מעבר לעובדה שכולנו היינו רוצים לקנות מחו"ל בזול, בנוחות וגם לקוות שהכול יגיע כמה שיותר, כמובן שיש כאן גם עניין של אמינות. בדרך כלל, אם אתם קונים מאתר גדול כמו אמזון או אלי אקספרס, טבעי שמדובר יהיה על מוצר שבאמת יגיע אליכם כי האתרים הללו אמינים ביותר. עם זאת, כדאי לדעת שגם אתרים קטנים יותר יכולים להיות אמינים ויעילים מאוד בשירות המשלוחים שהם מציעים. לכן, אם אחרי השוואת המחירים שעשיתם דרך אתר צ'ק איט מצאתם אתר קטן יותר שמציע מחירים טובים יותר לעומת האתרים הגדולים, שווה לחשוב על כך בחיוב. אם תתרשמו שמדובר על אתר אמין, למה שלא תזמינו ממנו בזול ותיהנו גם משירות נהדר וממשלוח שמגיע אליכם מהר?

Back to top button