חדשות הארץמבזקים

הקלת ההגבלות: ספורט עד 500 מטר מהבית וחינוך מיוחד יחידני

ראש הממשלה קיבל את עקרונות הצעת המל"ל שגובשה בסיוע צוות מומחים בראשות פרופ' אלי וקסמן. הצעת המל״ל תיכללה ואיזנה בין משרדי הבריאות, האוצר, הכלכלה והביטחון.

ראש הממשלה החליט על תכנית אחראית זהירה ומדורגת שתכלול פתיחה מוגבלת של עסקים, באופן מבוקר ומדוד. משרד האוצר יגבש תכנית פיילוט עבור מספר ענפי מסחר אשר יוכלו לפתוח בכפוף להנחיות משרד הבריאות. יוגדר תו סגול שיכלול קריטריונים לפתיחת עסקים בהתאם לסקטורים שיוגדרו.

ניתן יהיה לצאת לפעילות ספורטיבית עד 2 אנשים קבועים עד לטווח 500 מטר מהבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יתאפשר חינוך מיוחד יחידני.

במהלך 48 השעות הקרובות יכינו הצוותים המקצועיים הצעת החלטה וימפו ענפים שיוכלו להשתתף בפיילוט ויוכנו נהלים מפורטים לתפעול העסקים והחברות וכן נהלי התנהגות הציבור במרחב הציבורי ובעסקים. ייתכנו שינויים בהמשך לדיונים שיתקיימו במהלך היומיים הקרובים.

ההחלטה תובא לאישור הממשלה במוצאי שבת (18.4).

2 תגובות

  1. האמירה שעדיף שאנשים ימותו באופן בלתי מבוקר מקורונה – עם כניסה לבתי ספר ועבודה – זה דבר הכי אכזרי ונוראי שפירסמו בכירים ישראלים. מפתיע לשמוע מפי גורמי משרד הבריאות. היינו מצפים לתעמולה מתמשכת שילכו עם מסכות ויקפידו על ניקיון ולא יהרגו אנשים אחרים ולא ידבקו בעצמם. שיעשו הכל בשביל להגן על ילדים מתוכם יש כל-כך הרבה בסכנה בשל מחלות רקע ובעיות נשימה. אזרחים צריכים הגנה. במדינת ישראל אין אזרחים מיותרים שניתן לאבד. אם תהיה החמרה – גם מה שנשאר מתהליכי עליה – יגמר. יהודים לא ירצו להגיע למקום בו מדיניות קובעת שחייהם פחות חשובים מכסף.

  2. אף אחד לא שואל מה יעשה אדם שרכש דירה במחיר למשתכן ועכשיו פוטר מהעבודה ויתרה מזו בגיל 63 איזה פתרון מציעים לו

Back to top button