אינטרנטמבזקים

יאיר נתניהו: מקווה שהזקנים שימותו יהיו רק של המחנה שלכם

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו גרר הלילה (שישי) תגובות נזעמות לאחר שהגיב לתמונתו של ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) שהצטלם בהפגנה שנערכה בכיכר הבימה בתל אביב כנגד הפגיעה בדמוקרטיה, וכתב לו בתגובה לציוץ שפרסם: "מקווה שהזקנים שימותו בעקבות ההפגנה יהיו רק של המחנה שלכם". לאחר מכן, מחק נתניהו הבן את הציוץ ופרסם הבהרה שהכעיסה אף היא לא פחות מהציוץ הראשון.

"לא מבין את כל התגובות הנדהמות תמחק תמחק. הרי חודשיים הסבירו לכל בנאדם במדינה באופן הכי יסודי שהתקהלות המונית תוביל להדבקות המונית ובהכרח למוות של החלשים של אלה שידבקו בעקבות כך. אם כך סטטיסטית יש סיכוי טוב שהמפגינים השמאלנים הערב גרמו למוות עתידי של זקנים. אז מעדיף שלא יהיו שלנו" הסביר נתניהו הבן והוסיף, "זה כמעט וודאי מבחינה ססטיסטית). אז רציתי להבהיר לו מה המשמעות של מעשיהם ! שאשכרה הם מסכנים לא רק את החיים שלנו ושל ההורים והסבים שלנו (שזה הדבר האחרון שמעניין אותם), אלא גם את החיים של ההורים והסבים שלהם! אבל בגלל שאין לי כוח למלחמה מיותרת כזאת וחסרת חשיבות העדפתי למחוק את הציוץ. אל דאגה, הציוץ של ניצן הורוביץ מתגאה במעשה שיוביל למוות של זקנים, נשאר על כנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה: "ראש הממשלה דוחה את הדברים על הסף. במאבק בקורונה אין מחנות, ואסור שיהיו. ראש הממשלה עובד מסביב לשעון כדי לשמור על בריאותם וחייהם של כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל".

יו"ר מרצ ח״כ ניצן הורוביץ הגיב לציוץ של יאיר נתניהו ואמר: "דברי הבלע של יאיר נתניהו מעוררים שאט נפש. ההסתה ואיחולי המוות לאנשי המחנה הפוליטי היריב מחליאים ורק מדגישים את חשיבות המאבק שלנו נגד השחיתות ולמען חיזוק הדמוקרטיה. במיוחד בתקופה הזו יש צורך קריטי בהגנה על זכויות היסוד של האזרחים. אני גאה במפגינים שיוצאים להגנת החברה הישראלית החופשית וממליץ ליאיר נתניהו לשטוף את פיו באלכוג׳ל".

צילום: מתוך טוויטר

18 תגובות

  1. מסתבר שלכל שמאלני יש ב-DNA שלו גנים מזוהמים ומחליאים, לא יאומן כמה זוהמה אתם משדרים, והדם שלכם לא של יהודים, ככה יהודי לא מתנהג, הדם שלכם 100% יִשְׁמָעֵאלי, חד משמעי…

  2. גם אתה כמו אביך ואמך חושבים שאתם בעלי כוח מגי אלוהי כזה לפסוח על מי שאתם חפצים ביקרם

  3. ניצן הורוביץ החלאה. גם אני מאחל
    לכם שתדביקו אחד את השני בקורונה
    ולא אותנו. כי אתם שמים זין על הנחיות
    הממשלה. אבל אתם כרגיל ממשיכים להסית ולשקר.

  4. סליחה….אבל כולכם עלובים…אתם ממש עלובים….לא יאומן כמה אתם עלובים…איכס = גועל נפש

  5. יאיר שנים חשבתי על מה שאתה חושב . אני שייך למחנה שלך . יש דברים שהשתיקה יפה להם . זה היה מיותר . ולא הוסיף לך כבוד . אפילו בין אלה שאוהבים אותך

  6. גבר שבגברים.. מצדיע לך ומברך אותך שבכל מה שתעשה תעלה ותצליח .. כן ירבו כמוך בישראל 💪👌⚘

  7. שלנו… שלכם… כל היום עסוקים בפילוג… משפחה מגעילה מהראש ועד הזרע…. איכס… צאו לנו כבר מהחיים ותחזירו לנו את המדינה. הרסתם כל דבר טוב שהיה פה… עכשיו אבא שלך גם ממשיך להרוס את הכלכלה….

Back to top button