חדשות הארץמבזקים

החלה "מחאת הדגלים השחורים" בכיכר הבימה בתל אביב

בשעה זו (ראשון) מתכנסים אזרחים רבים להפגנת ענק תחת השם "מחאת הדגלים השחורים" שמתקיימת בכיכר הבימה בתל אביב.

מארגני ההפגנה מוחים על התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו, "אזרחים מודאגים – מדינת ישראל במשבר חמור ומי שמנהל אותה הוא נאשם בפלילים בשוחד, מרמה והפרת אמונים.

אדם שכל מה שמעניין אותו זה להעביר חוקים אנטי דמוקרטיים, להתערב במינוי שופטים, לסגור את בתי המשפט כדי שהמשפט שלו לא יפתח, להחליש את בג"צ, ולחסל את כל מה שאנחנו וההורים שלנו עבדנו לבנות כאן במשך 70 שנה – הכל כדי לחמוק מהמשפט שצריך להיפתח ב 24/5 אחרי שכבר הצליח בעזרת המשת"פים שלו לדחות אותו פעם אחת. והחמור מכל- שאף פוליטיקאי לא עושה שום דבר לעצור את זה !!! "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מחאת הדגלים השחורים

"לא עוד!" אומרים המפגינים, "דמוקרטיה זה שלטון העם. יש רגעים שהאזרחים מראים לפוליטיקאים את הדרך. אנחנו, העם, עוצרים את הטירוף. אזרחים יוצאים לרחובות – מעירים ומנערים את מנהגי העם שמפקירים את השמירה על הדמוקרטיה. שמאלנים וימנים, חילונים ודתיים, ערבים ויהודים, אשכנזים ומזרחיים – לכולנו יש מכנה משותף אחד והוא המוסר והצדק, זה לא עניין פוליטי זה עתיד המדינה – האם נהיה מדינת צדק ויושרה – אור לגויים או מדינת עולם שלישי מושחתת ואפלה. עוצרים את הדיקטטורה, אין לנו ברירה אלא לנצח"

יש לציין כי ההפגנה מתקיימת כחוק ובאישור המשטרה. במהלך ההפגנה התחייבו המפגינים לשמור על מרווחים בין המפגינים והכל לפי תקנות משרד הבריאות.

בין הנואמים : ח״כ יאיר לפיד, שקמה שוורצמן, שר המשפטים לשעבר דן מרידור ח״כ משה (בוגי) יעלון, אורנה ברי, ח״כ יאיר גולן ועוד..

4 תגובות

  1. כל מי שמפגין עכשיו הוא רמאי שקרן ודוחה, כל השנה הם גונבים מאנשים סכומים על מכירות מבלי לדווח למס הכנסה והכסף מוחבא, עכשיו הם אומרים שאין להם כסף אוכל לילדים גועל נפש של אנשים.

Back to top button