חדשות הארץמבזקים

אף אחד לא דרש בשלומה, ניצולת השואה נמצאה ללא רוח חיים

ושוב זה קורה, מתנדב זק"א באר שבע שמעון זגורי, קיבל הערב (שני) טלפון בהול מרב קהילה בבאר שבע, שמספר על אישה ערירית בת 89 ניצולת שואה מרומניה שלא עונה לטלפון, ופעם האחרונה שהיה קשר איתה, היה זה בערב חג הפסח.

זגורי הזעיק מיד את המשטרה ומד"א. קשה לתאר את המחזה שנגלה לעיניו. מדובר בבניין מגורים המאוכלס באנשים קשישים ועריריים. ריח נוראי הציף את הבניין, ובתוך הבית נמצאה האישה במצב של 'איבוד צלם אנוש'. ככל הנראה נפטרה בערב חג הפסח.

צילום: דוברות זק״א

שמעון זגורי מתנדב זק"א סיפר כי "ככל הנראה האישה החליקה, נחבלה בראשה, ומתה מוות אכזרי, כי לא היה מי שיגיש לה עזרה. כואב הלב למצוא ככה בן אנוש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יהודה משי זהב יו"ר זק"א אמר: "כמה אירוני וכואב, לטפל בערב יום הזכרון לשואה והגבורה, בגופת אישה ניצולת שואה ששרדה את התופת, וכשלא נותר לה מי שיזכור, מצאה את מותה בצורה טראגית לבד. אנחנו מתחננים אליכם, קחו אחריות כל אחד בבניין המגורים שלו, כדי להציל את שכנינו הגלמודים ממוות אכזרי ומיותר".

צילום: דוברות זק״א

2 תגובות

  1. ביבי תתבייש לך מקים ממשלה ערב יום השואה ממשלה שמשרתת רק את צרכיך האישיים -מה הבטיח לך טראמפ למענך ולמען משפחתך?(לכאורה) ועוד משתמש בצער של ניצולי השואה ( אני בת לאבא מנרדפי הנצים) זוהי ממשלת חרום ביבי
    10 שנים בממשלה ולא טיפלת בניצולי השואה למה לא משחרר את המיליארדים שאתה מקבל מהגרמנים לטובת ניצולי השואה ?
    שמעתה מה אמר זק"א- מוות אכזרי
    איפה אתה שם את הלב שלך היום בלילה
    מה תלחש לשרה לפני השינה ? שמשפחתך מסודרת?

Back to top button