צרכנות

מעבר דירה עם חיות מחמד

מעבר דירה יכול להיות מלחיץ, אבל זה לא חייב להיות כך בעבור חיות המחמד שלכם! תכנון מראש עבור בעלי החיים שלכם יעזור לכם למנוע תסכולים נוספים ותאונות פוטנציאליות. שקלו את הדברים הבאים כאשר אתם עוברים דירה עם חיית מחמד: – פתיח

חוקי העיר לפני שעוברים דירה עם חיות מחמד 

לכל עיר יש חוקים שונים החלים על כניסת חיות המחמד ובעלי החיים שלכם. אנו ממליצים ליצור  קשר עם הווטרינר העירוני של עיר המעבר כדי ללמוד על החוקים והתקנות של מעבר דירה עם חיות מחמד. אתם יכול גם ליצור קשר עם פקיד העירייה או בית העירייה ביישוב היעד שלכם כדי ללמוד על דמי רישיון ועל תקנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביקורים אצל הווטרינר

ערים וקהילות רבות ידרשו הצהרת בריאות כדי לאמת שחיית המחמד שלכם נקייה ממחלות. בקשו מהווטרינר שלכם את האישור ושמרו אותו בהישג יד בזמן נסיעה. על מנת למצוא וטרינר בעירכם החדשה, תשאלו את הווטרינר הנוכחי שלכם, או פשוט חפשו באינטרנט עד שתמצאו את הווטרינר המוסמך ביותר. לווטרינר העירוני.

זיהוי חיית המחמד

חשוב לאתר ולאחסן את פרטי הזהות הקבועים של חיית המחמד שלכם, תגי כלבת ואת כל תיעודי החירום. אם אתם מעבירים את בעל החיים שלכם בכלוב, עליכם לצרף אליו את פרטי הקשר הבסיסיים שלכם.

אין הפתעות!

לאחר שעברתם לביתכם החדש או לדירתכם החדשה, השתמשו באותו אוכל, מים, כלים, מיטה, שמיכות וצעצועים. חשוב לגרום לחיית המחמד שלכם להרגיש באזור מוכר ובטוח! נסו לשמור את הפריטים הללו במיקומים דומים כמו שהיו בעבר.

העברת חיות מחמד ברכב

אתם תרצו לתכנן מראש על ידי רכישת ארגז נשיאה, ואספקה שתספיק לבעלי החיים שלכם למהלך הטיול! הכינו רשימה של דברים שתצטרכו לכלול בערכת הנסיעות לחיות מחמד, כולל כלים, צעצועים, אוכל, מים וחטיפים. אם חיית המחמד שלכם אינה רגילה לנסוע, התחילו לקחת אותה לטיולים קצרים כדי להרגיל אותה לנסיעה ברכב.

אל תאכילו ותשקו את חיית המחמד שלכם לפני שתתחילו בנסיעה ארוכה! תכננו עצירות קבועות בכדי לתת ליקיריכם הפסקה קצרה לאוכל, ולפעילות גופנית. שוב, תרצו לדבוק באותו סוג של מים ואוכל שאליו חיית המחמד שלכם רגילה.

מעבר עם הכלב שלכם

לאחר המעבר למיקום החדש שלכם, טיילו עם הכלב שלכם ברחבי הבית והסביבה מהר ככל האפשר, על מנת שיוכל להכיר את המיקום החדש. עדיף לשמור על זמני האוכל והאימונים שקבעתם במיקום המגורים המקורי שלכם. אם לשכנים שלכם יש ילדים קטנים או בעלי חיים אחרים, יהיה עדיף לקבוע גבולות עם כל אחד מהם.

מעבר עם החתול שלכם

אם החתול שלכם נהנה בחוץ, יהיה עדיף לנסות ולהשאיר אותו בפנים עד שיהיה לו נוח עם מצב החיים החדש. תרצו גם להקיף את החתול שלכם בפריטים מוכרים במהלך המעבר להפחתת מתח רגשי. נסו שלא להציף את החתול שלכם עם יותר מדי סידורי מחיה חדשים בבת אחת. אתם יכולים לעשות זאת על ידי הגבלת מספר החדרים שאליהם מותר לחתול שלכם להיכנס.

Back to top button