מבזקיםתאונות עבודה

דיווח ראשוני: מנוף פגע במבנה באתר בנייה בראשל"צ

כוחות גדולים הוזעקו לפני זמן קצר (רביעי) לאתר בנייה ברחוב אברהם בומה שביט בראשון לציון בעקבות דיווח על מנוף שפגע במבנה וככל הנראה קרס.

בדיווח הראשוני נמסר על חשש ללכודים במקום, אך מסריקות שבוצעו עד כה ותשאול העובדים במקום, לא ידוע על נפגעים.

"הפועלים שהיו במבנה יצאו ללא פגע ולא אותרו נפגעים. במקום נמשכות הסריקות לוודא שאין לכודים." נמסר ממד"א.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מכבאות והצלה נמסר כי "למקום הוזנקו צוותים מתחנת כבאות והצלה ראשון לציון והופעל סיוע חוצה מחוזות ממחוז דן. בנוסף, הופעל סיוע של יחידת להבה. עם הגעת כוחות ראשונים לשטח הם דיווחו על קריסת מבנה בבנייה ברחוב מושוביץ 2 בראשון לציון. מסריקה ראשונה שהתבצעה באתר אין לכודים. כרגע מבצעים הכוחות בשיתוף מנהלי האתר מיפוי העובדים אל מול המצבה."

מנהל מרחב איילון במד"א אפי בר: "מיד שקיבלנו את הדיווח על האירוע הזנקנו למקום כוחות גדולים מאחר והיה חשש לנפגעים רבים. הגענו במהירות למקום, חברנו לכוחות הכיבוי ולאחר סריקות ראשוניות, בנס גדול, לא אותרו נפגעים. החובשים והפראמדיקים של מד"א נמצאים במקום ומאבטחים רפואית את פעולות הסריקה של הכיבוי וערוכים להעניק טיפול רפואי במידה ויאותרו נפגעים."

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות ארגון הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

3 תגובות

  1. קרה. חבל שקרה. אבל אחרי שהתברר שאין נפגעים. מדוע לא מפזרים את ההתקהלות של כוחות ההצלה? או לפחות להשאיר מינימום הכרחי ולא ציבור כל כך גדול? בכל זאת הם אנשים עובדים חיוניים ולא סתם שרים מיותרים

Back to top button