חדשות הארץמבזקים

ארדן: זה הפתרון שיאפשר את מופעי הזיקוקים בערב יום העצמאות

השר לבטחון הפנים ארדן יביא היום (רביעי) לאישור הממשלה את הסיכום שגיבש עם המשטרה והשלטון המקומי ולפיו מפגני זיקוקים יתקיימו השנה במספר מוקדים בכל רשות מקומית (ולא רק במוקד מרכזי אחד), באופן שיאפשר למספר רב ככל הניתן של תושבי הרשות המקומית לצפות בהם, מבלי להפר את הוראות משרד הבריאות ומבלי לצאת מטווח ה-100 מטרים המותר ליציאה.

הצורך בגיבוש המדיניות עלה לאור חשש משטרת ישראל ומשרד הבריאות, שקיום מפגני זיקוקים במתכונת המסורתית, ממוקד מרכזי אחד בלבד בכל רשות, יביא ליצירת התקהלויות גדולות של קהל שיפר את הוראות משרד הבריאות ויגיע לצפות במפגן. בסיכום שהוביל השר ארדן מול מרכז השלטון המקומי ומרכז המועצות האזוריות, המייצגים את הרשויות המקומיות, סוכם כי הרשויות יפעלו לפזר את מוקדי הדלקת הזיקוקים, וכן יחדדו בפני התושבים את האיסור להפר את הוראות משרד הבריאות ולהתקהל באזורי ההדלקה. סיכום זה יאפשר למשטרה לאשר את הפעלת הזיקוקים.

השר ארדן: "לצערנו השנה, לראשונה מקום המדינה, לא יוכלו אזרחי המדינה לצאת לכיכרות על מנת לחגוג את עצמאותנו, ועלינו לעשות כל מה שביכולתנו כדי שהחגיגות יתקיימו ככל שניתן בצד ההקפדה הנדרשת על מגבלות הקורונה. הסיכום אליו הגעתי יאפשר למשטרה לאשר את מפגני הזיקוקים, ויאפשר לאזרחי ישראל לצפות במופעי הזיקוקים המשמחים מביתם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button