מבזקיםפוליטי / מדיני

פרץ: העצמאיים הם מנוע הצמיחה של המשק הישראלי

שר הכלכלה המיועד, ח”כ עמיר פרץ, נפגש היום (רביעי) עם נשיא להב (לשכת הארגונים העצמאיים), עו”ד רועי כהן. השניים סיכמו על הקמת צוות עבודה משותף שיגיש המלצות לעיצוב מדיניות משרד הכלכלה בנושא העצמאים העסקים הקטנים בישראל.

יו"ר מפלגת העבודה ח”כ עמיר פרץ החל היום בסדרת פגישות לקראת כניסתו לתפקיד שר הכלכלה והתעשייה. פרץ מתכוון כבר עם כניסתו לתפקיד להוביל מדיניות שתתמודד עם נזקי משבר הקורונה שפוגע אנושות בעצמאיים ובעסקים הקטנים והבינוניים.

בימים הקרובים ייפגש פרץ עם נשיא התאחדות התעשיים רון תומר, ועם יו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד. פרץ יחל בסדרת ביקורים ברחבי הארץ בכדי לאמוד את נזקי המשבר הכלכלי של הקורנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח”כ עמיר פרץ: "אני מתכוון לגבש ביחד עם נציגי העצמאיים תוכנית חירום לאומית נרחבת להתמודדות העסקים הקטנים והבינוניים עם משבר הקורנה. העצמאיים הם מנוע הצמיחה של המשק הישראלי בהכנסות ובתעסוקה. כשר הכלכלה אני מתחייב לשיתוף מלא של נציגי מחאת העצמאים ולה״ב בגיבוש התוכנית הלאומית.”

עו”ד רועי כהן, נשיא להב: “בפגישה עם שר הכלכלה המיועד ח”כ עמיר פרץ בקשתי שכשם שהקים כיפת ברזל בטחונית, יקים כיפת ברזל כלכלית לעצמאיים ולעסקים בישראל. הניסיון הרב שיש לעמיר הוא היתרון הגדול ביותר בהתמודדות בעת הזו, עם המשבר הגדול ביותר שעובר המגזר העסקי במדינת ישראל. הצגתי בפניו את התכניות והצעדים שיש לבצע, ואין לי ספק בשיתוף הפעולה המלא שיהיה ביננו. עמיר מבין שכל עצמאי מעסיק עוד שכירים שעבודתם היא מקור לחמם, ולכן המדינה צריכה לראות בהם שותפים מלאים במאמץ להשבת המשק לתעסוקה מלאה ולצמיחה.”

צילום: דוברות מפלגת העבודה

תגובה אחת

Back to top button