מבזקיםפוליטי / מדיני

שר החינוך למנכ"ל משרד האוצר: "השמצות מיותרות שלא עוזרות"

שר החינוך רפי פרץ הגיב הערב (רביעי) לדברי מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד שנשאל בראיון לחדשות 13 למה לא קיצץ בשכרו ובמקביל דרש מהמורים לעבוד בחופש הגדול והשיב: "אנחנו עובדים עכשיו והם בבית".

שר החינוך כתב בטוויטר למנכ"ל משרד האוצר באב"ד: "שי היקר, אתה טועה. המורות והמורים בהחלט עובדים. הם מכינים שיעורים, פעילויות ועבודות עבור הילדים של כולנו. הלמידה מרחוק מצריכה מהם יצירתיות והעמקה, והם מכניסים את התלמידים לסדר, ולמידה, ואנו מקבלים תגובות מצוינות מהשטח. כפי שאינך רוצה שידברו כך על עובדיך, מצופה ממנכ״ל משרד חשוב כמו האוצר לדבר בצורה נאותה כלפי ציבור עובדים מסור ונאמן כמו המורים. אתה יודע בעצמך שהגשתי לאוצר מתווה להתחשבנות הוגנת עם המורים ביחד עם הפעלת המערכת בחודש יולי. אז מציע להתכנס ולהגיע להסכמות ולא להשמצות מיותרות שלא עוזרות ורק מזיקות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. מתבייש בך אתה שיי באבד, מאחל לך שכל ילדיך יהפכו למורים ומורות ואולי תבין שעבודת ההוראה פשוט נוראה, מאומצת, יצרנית ויצירתית, פשוט תסתום את הפה. מרתפי משרד האוצר מלאים בכספים שאנחנו 200000 עובדי הוראה הבאנו חלק גדול מהם למרתפים שלך. נראה ששמך הוא שיי ב….אבד את הרגש לגמריי משגעון גדלות

Back to top button