חדשות הארץמבזקים

כואב הלב: המנוחה הצעירה נמצאה בסלון במצב של איבוד צלם אנוש

אמש (שלישי) סמוך לחצות התקבל דיווח במוקד זק"א על גופת אישה בת 45 שנמצאה במצב ריקבון מתקדם ברחוב רוטשילד בטבריה. צוותי זק"א שהוזעקו למקום טיפלו בכבוד המת במשך שעות בזירה הקשה.

שי לוי מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר בסיפור כואב ומזעזע. שכן בדלת ממול סיפר לנו שהמנוחה באה יום אחרי החג הראשון של פסח לבקש אוכל ומאז לא ראה אותה. אמש, בעקבות הריח הנוראי שהציף את כל הבניין הזעיקו השכנים את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה."

"כשהגעתי למקום, מוסיף לספר שי, "ראיתי מראות קשים מאוד. הבית היה חשוך לאחר שנותק החשמל, כל הבית הפוך ומלא באשפה וגרוטאות והריח היה נוראי ואיום. המנוחה הצעירה נמצאה בסלון במצב של איבוד צלם אנוש, ככל הנראה נפטרה בתחילת ימי חג הפסח".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יהודה משי זהב יו"ר זק"א אמר כי "כואב הלב למצוא אישה צעירה במצב של איבוד צלם אנוש. המנוחה שכבה לבדה זמן רב לאחר מותה עד שהריח הנוראי הציק לשכנים. זה בידיים של כל אחד ואחד מאיתנו, שימו לב לשכנים העריריים והקשישים כדי להציל את חייהם לפני שמאוחר מידי."

צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א

4 תגובות

  1. כהמשך לצורך לפתור את בעיית מחוסרי האמצעים , ונוער בסיכון , יהיה צורך ליידע דיירים , שבמידה ובביניין שלהם מתגוררים ערירים , מומלץ להם לתת את דעתם מעת לעת על אותם דיירים , שלא יווצר מצב שימותו , ויתגלו רק לאחר שהסירחון יידע אותם .

  2. רק התארגנות כמתואר להן : יפתרו את הבעיות מהסוג הזה , ויטפלו גם בנוער בסיכון :
    מכל המשכורות של כל אזרחי המדינה ומהגימלאים מכל המגזרים ; ינוכה ממשכורתם מספר אחוזים , שיקבעו על פי חוק בכנסת ,
    ואת הכספים ינהלו גימלאים מתנדבים אקדמאים מהמגזר המשפטי והפסיכולוגי , וינהלו רשימות של כל מחוסרי אמצעים , כולל נוער בסיכון , ומחוסרי האמצעים יקבלו תמיכה חודשית קבועה .
    באותה היזדמנות אפשר לשקם גם את הנוער בסיכון , וגם עבריינים .
    בהצלחה .

  3. צודק יהודה משי זהב: זה בידיים של כל אחד מאיתנו.היא כבר באה וביקשה אוכל מהשכנים אז למה לא דיווחו לווחה או לרשויות?
    כמה עצוב ומתסכל.

Back to top button