בריאותמבזקים

מנכ"ל משרד הבריאות: אני מבין את השיח הציבורי הער והביקורת

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב הגיב אמש (מוצ"ש) לקראת החזרת הפעילות במשק לשגרה שתחל כבר מחר ואמר: "אנחנו מגבירים את החזרה לשגרה בצל הקורונה. כמו תמיד – היכולת שלנו להצליח גם בשלב החדש תלויה רק בנו. אם נקפיד על 3 הכללים – מסיכות, מרחק והגיינה, אני מאמין שנצליח לשלב שגרה ומניעת התפשטות המחלה. עם זאת החזרה צריכה להיות זהירה ובטוחה, כדי שנמנע ממצב בו יהיה צורך להוריד את רמת הפעילות שוב."

"תקשיבו גם לאנגלה מרקל, שמחזירה גם היא את גרמניה לאט ובזהירות. אנחנו בקשר עם מדינות רבות, לומדים וחושבים יחד על חזרה בטוחה לשגרה." ציין בר סימן טוב והוסיף, "אנחנו גם עוקבים אחרי סינגפור, מדינה שמתמודדת היטב עם הקורונה אך חווה בימים האחרונים התפרצות שנייה קשה. אני מבין את השיח הציבורי הער והביקורת גם עלי באופן אישי, אך הדבר החשוב כעת הוא להמשיך את ההתמודדות הלאומית עם הקורונה טוב כפי שעשינו עד כה. תשמרו על הכללים ונמשיך להצליח".

צילום: משרד הבריאות

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. לכו תזדיינו…
    מכרתם סיפורים והצלחות מההתחלה.
    אין כאן שום הצלחה, ושום הישג.
    את כל מה שאתם הייתם צריכים לעשות, כרגיל מפילים על האזרחים, וזורקים אחריות עלינו האזרחים, לא היתה לכם שום אסטרטגיה, ושום תוכנית לכל אורך הדרך. מלבד למכור לוקשים..
    רוב הציוד זבל שבאתם לארץ, לא ציוד תקין, רוב ההבטחות שהבטחתם, ביטלתם לפני שניתנו לאזרחים, לא היתה ועדיין אין שום תוכנית מסודרת, כמות הנדבקים, והמות המתים בארץ גדולה בהרבה ממה שאתם מפרסמים, וההשוואות המטומטמות ונעשות כל הזמן מול איטליה וספרד, אתם יודעים שהן בכלל לא נכונות…

    חבורת שקרנים נוכלים….

    היחידי שתפקד בצורה טובה היה בנט, שגם לו קיצצתם את הרגלים כל פעם…

    חבורת אפסים…

Back to top button