צרכנות

אתה שומע? הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום מכשירי השמיעה כבר כאן

קרוב לשבע מאות אלף איש במדינת ישראל, המהווים כ-12% מן האוכלוסייה הבוגרת (מגיל 20 ואילך), חווים ירידה בשמיעה בהיקף זה או אחר, ונדרשים לפתרונות מתקדמים בעבור לקויות השמיעה. הקדמה הדיגיטלית לא פסחה עליהם, ובזכות פיתוח חדשני של מכשירי שמיעה זעירים, בהתאמה אישית- זוכים לשיפור משמעותי של איכות החיים.

כיצד ירידה בשמיעה פוגעת באיכות החיים?

ל' בת 36 מגבעתיים דיווחה על ירידה הדרגתית בשמיעה שהחלה לפני כשנתיים: "פתאום מצאתי את עצמי מגבירה את הטלוויזיה והרדיו לגבהים שהפריעו לאחרים, אחרת לא הצלחתי לשמוע. בשיחות עם חברים ובמקום העבודה ביקשתי מבן-שיחי לחזור על דבריו מספר פעמים בשיחה, עד שהדבר הפך לבדיחה. לא הייתי מודעת לעובדה כי מדובר בלקות, ושכנעתי את עצמי שוב ושוב שמדובר בעייפות ובחוסר ריכוז כתוצאה מעבודה מאומצת. יחד עם זאת, מצאתי את עצמי נבוכה ונמנעת משיחות טלפון, מקצועיות וחברתיות, במפגשים הנהנתי וחייכתי תוך שאני מפספסת חלקים ניכרים מן השיח. התחלתי להרגיש מנותקת ובודדה, ואף חשתי בדיכאון עקב כך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רק לאחר פניה לרופא המשפחה, ובדיקות מקיפות בניהן בדיקות שמיעה שביצעתי, הבנתי שמדובר בבעיה מוכרת, וחשוב מזה, ברת פתרון. לאחר תהליך של התאמה התחלתי להרכיב מכשיר שמיעה, שהחזיר לי את חיי בחזרה".

סיפורה של ל' הוא סיפור אחד מני רבים, של לקויי שמיעה ברמות שונות, שסבלו מריחוק חברתי, פגיעה תעסוקתית, ירידה בביטחון העצמי , ירידה בביצועים הקוגניטיביים ומגבלה בתפקוד היום יומי.

חשוב לציין: לקות שמיעה אינה גזירת גורל ואין סיבה להשלים עמה ולחוות תופעות נלוות ופגיעה באיכות החיים. הרפואה כיום מציעה מגוון בדיקות מקיפות לאיתור אופי ומקור הבעיה, היקפה, לצד טיפולים ופתרונות אפשריים.

לא לקשישים בלבד

אחת הדעות הקדומות המלוות לקויי שמיעה היא התייחסות ללקות כאל מחלה של קשישים בלבד. אכן קיים קשר גיל ללקויות שמיעה, כאשר 48% מן הקשישים מעל גיל 75 סובלים מירידה משמעותית בשמיעה. יחד עם זאת, נתון זה מותיר 52% צעירים יותר, אשר סובלים מאותה תופעה ממש- בניהם ילדים, בני נוער, צעירים, הורים ומטופלים בכל טווח הגילים.

הסטיגמה המשייכת את התופעה לגיל הזהב בלבד מביאה רבים החווים תופעות של קושי בשמיעה, להזנחה והימנעות מפניה לרופא, החמרת הבעיה ופגיעה באיכות החיים, שלא לצורך.

למה אני? סיבות והיקפים לירידה בשמיעה

הלומי קרב ששבו לאחר חשיפה ממושכת לרעשים עוצמתיים, פועלים במפעלים אשר היו חשופים לאורך שנים למכונות רועשות ונפגעי תאונות כאלה ואחרות- אלו תופעות המוכרות בציבור כגורמות לירידה בהיקף השמיעה וללקויות המצריכות סיוע וטיפול רפואי. יחד עם זאת, אדם מן השורה, צעיר, אשר לא חווה את כל הללו, יתקשה לקבל את הלקות אשר נראה כאילו נחתה משמיים.

 בין הסיבות האפשריות להתפתחות לקות שמיעה:

לקות שמיעה הולכתית- לקות הנגרמת כתוצאה מהפרעה בהולכת הצלילים אל האוזן הפנימית. לקות זו תמיד תתפתח כתוצאה מנזק חיצוני, דוגמת: הצטברות נוזלים באוזן התיכונה, פקק שעווה החוסם את תעלות השמע, קרע בעור התוף, גוף זר בתעלת האוזן, הסתיידות עצמות וגורמים נוספים. חשוב לציין כי כל אחד מן הגורמים הללו עשוי להביא לנזק קבוע ומתמשך אשר לא ניתן לריפוי, בהתאם לשלב גילוי המפגע ולנזק המצטבר הנגרם.

ליקוי שמיעה תחושתי-עצבי- ליקוי שמיעה אשר נוצר כתוצאה מליקוי באוזן הפנימית, בעצב השמיעה או במסלולים העצביים בתוך המוח. בין הסיבות השכיחות לתופעה המאפיינת מבוגרים בני חמישים שנים ויותר נמצא אובדן תאי שערה באוזן הפנימית, תופעה אשר מתרחבת ומחמירה עם השנים.

ליקויים תחושתיים ועצביים נוספים מקורם בזיהומים נגיפיים, מחלת מנייר, חשיפה ממושכת לרעש, שימוש בתרופות בעלות נטייה להזיק לאוזן הפנימית (אנטיביוטיקה מזנים מסוימים, כימותרפיה) ופגיעה פיזית ישירה.

ליקוי שמיעה גנטי- ליקוי הנגרם כתוצאה מגן פגום האחראי לבניית האוזן, ומביא להתפתחות תסמונות ומגבלות המשפיעות על השמיעה.

מכשיר שמיעה כפתרון ללקות שמיעה קבועה

פיתוח חדשני של מכשירי שמיעה באיכות בלתי מתפשרת, תוך התאמה אישית למבנה האוזן ועיצובים זעירים ובלתי נראים- הביא לעלייה בכמות הפונים למכוני השמיעה בבקשה להמלצה ולהפניה מתאימה.

בניגוד למכשירי השמיעה מן הדור הישן, אשר נתלו על האוזן החיצונית ובלטו לעין, חברת אודיפון הגרמנית הביאה לשוק בשורה של ממש, כאשר רתמה את הטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר, לפיתוח מכשירי שמיעה מצוינים, אשר משווקים בעשרות מדינות בעולם, בניהן ישראל.

לא וויזואליים בלבד- היתרונות הבולטים של מכשירי השמיעה מבית אודיפון

חברת אודיפון היא החברה המובילה בעולם לפיתוח מכשירי שמיעה יוקרתיים באיכות שאין שניה לה. מכשירי השמיעה זעירים ובלתי נראים, חבויים בנוחות בתוך האוזן ללא תחושה של גוף זר בזכות חומרים גמישים מהם הם עשויים, בעלי סוללה המספקת שימוש רציף במשך ימים ארוכים, טכנולוגיית סינון רעשי רקע, אפשרויות התאמת ווליום ודציבלים, אפשרות חיבור אלחוטי למכשירי מדיה ודיגיטל לשליטה אופטימלית בעוצמת השמע ויתרונות רבים נוספים. כל מכשירי השמיעה מבית אודיפון מפותחים באמצעות תכנת בינה מלאכותית מתקדמת היוצרת חיבור מיטבי בין צרכי המשתמש לתכנון המדויק של המכשיר ויצירת חוויית משתמש הקרובה ככל הניתן לשמיעה טבעית.

מכשירי שמיעה מחירים

קיימים בשוק רמות שונות של מכשירי שמיעה החל ממכשירים בסיסיים בעלות ממוצעת בת כ-2000 ₪, מכשירים מתקדמים בעלות ממוצעת בת כ-4000 שח ומכשירי דגל יוקרתיים ואיכותיים אשר עלותם מתחילה מ- 5000 ₪ ועולה בהתאם לדגם ולצורך. מכשירי אודיפון הגרמניים מביאים את קדמת הטכנולוגיה והייצור ומעניקים איכות מוקפדת, ועולים על כל המכשירים המתחרים בשוק בכלל ההיבטים: מעיצוב, נוחות, איכות שמע, אורך חיי סוללה ועמידות ארוכת טווח. אורך החיים הממוצע של מכשירי אודיפון עומד על 3-5שנים והם נחשבים למובילים בשוק גם בהיבט זה. מחיר המכשירים נקבע בהתאם והם נמצאים תחת מכשירי הדגל המתקדמים גם בשאלת המחיר.

איפה ניתן להשיג בישראל מכשירי שמיעה מבית אודיפון?

חברת פטיפון היא חברה ישראלית המפעילה מעבדות ואנשי מקצוע, בעלי וותק בן למעלה מ-35 שנים, הפועלות בפריסה ארצית ומספקות מענה איכותי ומדויק, התאמה של מכשירי שמיעה מתקדמים מבית אודיופון הגרמנית, תוך שמירה על רמת שירות מוקפדת ושיווק מכשירי איכות מן המתקדמים בעולם.

במסגרת השירות מספקת פטיפון שירות עד הבית, תוך ליווי אישי וגילוי רגישות לצרכי הלקוח. בתהליך ההתאמה ניתן יהיה לנסות מספר מכשירים, בתנאים שונים, תוך חשיפה לדציבלים בעוצמות שונות, במטרה להגיע להתאמה מושלמת.

כל המכשירים הנמכרים על ידי חברת פטיפון כוללים אחריות מורחבת לתקופה של עד שלוש שנים, תוך מתן שירות מלא, במקצועיות, באדיבות ובמסירות.

כל פניה לחברת פטיפון נענית תוך זמינות מידית, התאמה מלאה לצרכי הלקוח ואספקה של מכשיר שמיעה בהתאמה אישית בתוך כשבועיים ימים.

המכשירים נמכרים במחירים הוגנים, במסלול פרטי ללא תלות בזכאות ובסבסוד הניתן על ידי קופות החולים, ובמחירים זהים לאלה המסובסדים. לבעלי ביטוח רפואי פרטי: מומלץ לפנות אל החברה המבטחת ולברר האם קיים כיסוי בפוליסה למכשירי שמיעה והאם קיימת זכאות להחזר בגינם.

חברת פטיפון מלווה לקויי שמיעה רבים בישראל, בהתאמה ואספקה של מכשירי שמיעה מתקדמים, תוך שילוב מנצח של שירות מוקפד לצד אספקת מכשירי איכות ממיטב הטכנולוגיות המתקדמות בעולם.

 

 

Back to top button