חדשות הארץמבזקים

למעלה מ- 5,000 איש בהפגנת התנועה לאיכות השלטון בכיכר רבין

בשעה זו (מוצ"ש) מתקיימת הפגנת התנועה לאיכות השלטון בהשתתפות אלפים אשר מוחים על הקמת ממשלת האחדות המתגבשת ואומרים לא "לממשלת השחיתות". בנוסף המפגינים מתנגדים להמשך כהונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו המואשם בפלילים.

יו"ר התנועה ד"ר אליעד שרגא: "רק אתמול חשבנו שאנחנו יודעים להבדיל בין טוב לרע, בין אמת לשקר, בין חושך לאור, רק אתמול חשבנו שאנחנו יודעים להבדיל בין צודק ללא צודק, מושחת ולא מושחת. והנה לפתע היום אנחנו מבינים שהכל הבל הבלים. הכל כאוס. רק אתמול עד חשבנו שאסור לבגוד, ולגזול ולדבר דופי ולתפור שקר ולדבר מרמה, אבל היום פתאום הכל מותר."

צילום: התנועה לאיכות השלטון

עוד הוסיף כי "היום לערוק ממחנה למחנה, להונות את בוחריך, לחמוד את קולם ולעשוק את כספם הפך להיות עניין שבשגרה. הרי כולם עושים את זה. וכל זה קורה בלי שהבית קרס. נורמת השקר חיה ובועטת בינינו ועל זה נאמר היום כל ממזר מלך. בושה! בושה! ומי מככב במצעד הבושה? קשה לבחור השנה. הם כל כך רבים, כל כך מגוונים, הם פסיפס נפלא של נשים וגברים מכל קצוות הארץ. מכל הזרמים. נהר של חברי כנסת נאמנים ומשרתים בקודש בעיקר את עצמם: תעלה המשואה: גדי יברקן, אורלי לוי-אבקסיס, עמיר פרץ, יועז הנדל, צביקה האוזר, פניה תמנו-שטה, אבי ניסנקורן, מיקי חיימוביץ, מיכאל ביטון, חילי טרופר, אורית פרקש-הכהן, מירב כהן, אסף זמיר, יזהר שי, עומר ינקלביץ', אלון שוסטר, רם שפע, איתן גינצבורג ולבסוף שני הכוכבים – גבי אשכנזי ובני גנץ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: התנועה לאיכות השלטון
צילום: התנועה לאיכות השלטון

בתנועה לאיכות השלטון אמרו כי "השחיתות פנים רבות לה. היא מורכבת. היא מתעתעת. היא פעמים רבות לא נראית ולעיתים אף לא מובנת, אבל התוצאות שלה הן הרסניות וקשות. שחיתות פוגעת אנושות בביטחון הלאומי, ראו פרשת הצוללות. שחיתות פוגעת אנושות בביטחון הכלכלי ובביטחון החברתי, ראו מחדל הקורונה. ושחיתות אף פוגעת אנושות בביטחון המשטרי, ראו את ההסכם הקואליציוני המושחת שנחתם זה עתה."

שידור חי מהפגנת הענק של התנועה לאיכות השלטון בכיכר רבין

Back to top button