צרכנות

מחפשים מזגנים מפוצלים? הנה מה שאתם צריכים לדעת לפני הקניה

מזגנים הפכו לחלק חשוב בחיי היומיום של אנשים רבים. חום הקיץ הישראלי מגיע עם השלכות שאינן נעימות על הגוף והנפש, מה שהופך את השימוש במזגן לחשוב והופך מערכת מיזוג אוויר טובה להשקעה כדאית. בחירת מזגנים מפוצלים פירושה הנאה מטמפרטורות נעימות בכל הבית, לאורך כל השנה.

מזגנים מפוצלים משתנים בסוגים ובדגמים שלהם במגוון גורמים כמו מחיר, יעילות אנרגטית וכושר קירור. עם הצגת טכנולוגיות חדשות, יתרונות בריאותיים ויעילות אנרגטית, הצרכנים התוודעו יותר לצרכים שלהם ויש להם מגוון רחב של מותגים והצעות מוצרים לבחירה.

מאמר זה מגיש מספר טיפים שכדאי לזכור במהלך קניית מזגנים מפוצלים, כך שתוכלו לבחור את הדגם הטוב ביותר בתקציב שלכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גודל הבית

בחירת הקיבולת של מזגנים מפוצלים צריכה להתבצע בהתאם לגודל הבית. מומלץ לבחור מזגן עם יכולת קירור נכונה בהתאם לחלל הבית.

אם הוא גדול יותר, לא תתאפשר אספקת לחות נכונה, כי יחידה עם קיבולת קירור גבוהה מדיד לחלל עלולה לכבות ולהידלק לעתים קרובות מדי, ואילו גודל קטן יותר יעלה לכם יותר מבחינת צריכת אנרגיה.

שיקולי התקנה

כדי להפיק את המרב מיחידת המיזוג, חשוב להתקין אותה כראוי. מזגנים מפוצים מגיעים עם יחידת מדחס מחוץ לבית ויחידה פנימית אחת בתוך החדר, שמיועדת במיוחד לזרימת אוויר טובה.

חשוב לוודא שהיחידה מותקנת על ידי אנשי מקצוע מומחים או נציגי מרכז שירות מורשה, כך שלא ייווצר מצב של התקנה פגומה. פרמטר הביצועים של מערכת מיזוג אוויר תלויה בהתקנה טובה או שגויה.

בקרת רעש

רעש הוא נקודה חשובה ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת מזגנים מפוצלים. לכל מערכת מיזוג אוויר יש רמת פעולת רעש במפרט המוצר, ובאופן אידיאלי, רמות הרעש צריכות להיות בטווח סביר, כי רעש מוגזם עלול להרוס את השינה כמו גם את השינה של השכנים.

מהפך טכנולוגי

לקירור עקבי וטוב יותר, בשילוב עם יעילות אנרגטית, שווה להשקיע בקניית מערכת מיזוג אוויר מתקדמת.

מזגנים מפוצלים מתקדמים שפועלים על טכנולוגיה חדשנית פועלים על שליש מצריכת החשמל של מזגנים ישנים, והכסף שאתם מוציאים מחזיר את עצמו בתוך כשנתיים, על חשבונות החשמל שנחסכו. היום, המותגים מגיעים אפילו עם סדרת מהפך כפולה של מזגנים מפוצלים, שמסייעים בקירור טוב יותר ובקרת אנרגיה מדויקת.

איכות אוויר

חשו לזכור את איכות האוויר הפנימי תוך כדי פריסת זרימת האוויר בבית, מכיוון שבחירת מזגנים מפוצלים עם מסננים טובים חשובה ביותר לשיפור איכות האוויר הפנימי. במזגנים שמותקנים היום, קיימים מסנני אוויר שמסירים ריחות, עשן וחלקיקים מהאוויר.

פילטר שאינו איכותי מבטיח לא רק אוויר נקי אלא גם משפר את ביצועי הקירור ואת היעילות האנרגטית של זרימת האוויר, על ידי מניעת חנק של סליל האידוי בגלל אבק.

גודל מפוח

גודל המפוח הוא מרכיב חשוב בבחירת מזגנים מפוצלים, וזהו שיקול שכל אדם שבוחר מערכת מיזוג אוויר צריך להכיר. המפוח ממוקם בחלק הפנימי של המזגן ואחראי על נפיחת האוויר על התעלות במערכת מיזוג האוויר, אשר מאפשרת בהתאם חלוקת אוויר ברחבי הבית.

ככל שגודל המפוח גדול יותר, זרימת האוויר חזקה יותר. זרימת אוויר דרך המפוח מבטיחה כי אין תחושת חמק, היות והמפוח מכוון את זרימת האוויר לכיוונים שונים בחדר.

סלילי הקבל

מזגנים מפוצלים משתמשים בסלילים לקירור האוויר. סלילי נחושת פופולריים, כי ככל שהם מתקררים מר יותר, הם חייבים לשמור על אורך חיים ארוך יותר. יש להם חילופי חום טובים יותר ותכונות אנטי טחב, בהשוואה לסלילי האלומיניום.

 

Back to top button