חדשות הארץמבזקים

ההורים יגיעו לביה"ס, העירייה תעמיד שמרטפיות לשמור על ילדיהם

עיריית תל אביב-יפו מסייעת לצוותי ההוראה ומעמידה לרשותם כ-130 שמרטפיות לשמירה על ילדיהם על מנת שיוכלו לחזור לעבודה.

מה יעשו צוותי חינוך בתל אביב יפו שחוזרים מחר לעבודה כדי להכין את הכיתות לחזרה ללימודים? יגיעו לעבודה עם הילדים וישימו אותם בשמרטפיות שפותחת עיריית תל אביב-יפו מחר במיוחד עבורם, כדי שיוכלו לחזור לעבוד בלב שקט.

התלמידים והתלמידות אמנם עדיין לא חוזרים ללימודים בתל אביב יפו, אבל צוותי החינוך חוזרים מחר לעבודה כדי להכין את מוסדות החינוך לקראת החזרה ללימודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לצוותי החינוך העירוניים, (מורים, מורות, סייעות, מנהלים ומנהלות) יש ילדים קטנים, אז כדי שהם יוכלו להגיע לעבודה בלב שקט, מבלי לקחת בייביסיטר או לחפש פתרונות אחרים, החליטה העירייה לפתוח להם שמרטפיות.

מסגרות אלה, שמספרן צפוי להיות כ-130, מצטרפות ל-50 כתות גן שמפעילה עיריית תל אביב-יפו מתחילת משבר הקורונה עבור ילדי צוותי הרפואה והסיעוד מבית החולים איכילוב, קופת חולים כללית ובית חולים רעות.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו אמר כי "החזרת המשק לשגרה כרוכה בהחזרת מערכת החינוך לפעילות מלאה. לאור העובדה שהממשלה לא סיפקה מתווה שנותן מענה לכל הקשיים שמתעוררים, יוזמת עיריית תל אביב-יפו פתרונות משלימים כגון מסגרות שונות לילדי/ות עובדי חינוך והוראה, רופאים וכיו"ב. הצורך בפתרונות אלו רק מדגיש את המורכבויות הכרוכות בהחזרת מערכת בחינוך לפעילות מלאה, אשר התעלמות מהן תפגע משמעותית באיכות המענה המסופק לציבור."

איך בדיוק זה יקרה?

הסייעות העירוניות ישמרו על ילדי הצוותים בשעות 07:30-14:00
בכל קבוצה יהיו עד חמישה ילדים/ות בגילאי 9-3
השמרטפיות יפתחו בבתי הספר בהם מלמדים המורים, או בגנים סמוכים
השמרטפיות יעבדו השבוע, עד שייפתחו מחדש גני הילדים, ככל הנראה בתחילת השבוע הבא

הרישום יבוצע באמצעות טופס מקוון

Back to top button