חדשות הארץמבזקים

נתניהו: הגשתי תלונה בגין הסתה בוטה לאלימות נגדי ונגד בני יאיר

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לפני זמן קצר (רביעי) כי הגיש תלונה למשטרת ישראל בגין הסתה לאלימות נגדו ונגד בנו יאיר.

נתניהו אמר כי "התלונה הוגשה לאחר שפעיל שמאל קיצוני, חיים שדמי, הפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים ותועד קורא קריאות הסתה לרצח נגד בני יאיר, בהן אמירות הקוראות להשליך בקבוק תבערה על בית ראש הממשלה. ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. מדובר באיומים ממשיים על חייו של בני. אסור להתעלם מאיומים אלה."

ראש הממשלה ובנו יאיר – ארכיון. צילום: אבי אוחיון, לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

10 תגובות

  1. הכל בגלל שבראש המדינה עומד נוכל שלמד איך לתעתע באנשים טיפשים כמוך שהוא משקר בלי סוף הורס את המדינה וממשיכים להצביע לו. מחרבן לכם על הפנים ואומר לכם תלקקו זה דבש ואתם כמו מפגרים ממשיכים להלל אותו. ביביסטים דפוקים בראש מזוכיסטים.

  2. אוי בימים של מוות חולי ושיקום ארצי שונאי ישראל ושמאלנים רדיקלים לא נחים אף לרגע העם מקיא אותכם נמאסתם אתה צודק ראש הממשלה די לשפיכת דמים של הדמוקרטיה השקרנית הזו שעובדת רק לטובת השמאלנים הרדיקלים נמאסתם 😲🤮🇮🇱🇮🇱🇮🇱

  3. הוא איחל להוריהם של כל אלה שלא מצביעים לאבא המושחת שלו.
    משפחת הזדון והגועל.

  4. הכל כאין וכאפס לעומת כל מה שגרם -המפגע הסביבתי נתניהו-
    האיש האחראי המרכזי לרצח רבין!! שיצר את האטמוספירה להוצאה אל הפועל על של מעשה הרצח! והוא המנטור נטול האחריות שעומד מאחורי הקלגסים שפועלים בהוראתו הוא שמשסה ומלבה כנגד בית המשפט העליון ושופטי בג"צ כרגע הפרסונה שעל הכוונת הוא מזוז שופט ותיק אדם משכמו ומעלה. מקווה שמזוז לא יזוז וישאר במקומו! העם והמדינה זקוקים לו מאוד, היום עוד יותר מאי פעם.. האיש שעומד מאחורי הילד המרושע הטפיל ואוכל החינם, שהוא יוצא חלציו של המושחת, למד את "תורת" אביו ו"מוסר" אימו.. חחחחה וברוב המקרים הוא נוהג כ"פיל בחנות חרסינה".. כי מה אכפת לו לרמוס ולדרוס ולהרוס.. הוא ינק בחלב אימו את הנרטיב וההתנהגות שלו היא הביטוי לכך: "שתישרף המדינה אנחנו אמריקאים"… מדוע?! כי מותר להם הכל. העובדה המעניינת ביותר היא שהמסיתים הגדולים ביותר במדינה, הם האב הבן והרוח השורה על חסידיהם המוסתים שניהם האחראים המרכזיים לשיסוי לקיטוב ולליבוי השינאה והיצרים אבל הם אלה שגם מתבכיינים בדמעות תנין וכתוצאה מההסתה שהם מנהלים אנו עומדים כעת על סף של מרחץ דמים והמושחת יהיה מוכן להקריב כל קורבן על מזבח ההימלטות מהדין. הוא מושחת מהיסוד שמתנהג כסוציופת עם גיבנת של שלושה כתבי אישום חמורים.. ועוד לא הגענו לדון בעיסקת הצוללות שזה הפחד הגדול ביותר שמבעית אותו .. והוא יעשה הכל כדי שמשפטו לא יפתח לעולם… אני מקווה שבסופו של דבר האיש הזה יועמד לדין וישפט לשנים ארוכות כל כך עד שבמהלכן הוא כבר גם ירצה את עונשו לאחריותו ל-רצח רבין-…. מתפללת יום יום שהמושחת לא יראה אור יום! שהאיש הזה ישלם על כל מעלליו עד תום… אמן סלה!

  5. אני הייתי ממליצה לפתוח בחקירה נגד האחראי הכי פעיל בהסתה שגרמה לרצח רבין!

  6. השמאל לא יכול להשלים עם העובדה שראש הממשלה נתניהו המנהיג הנבחר פעם אחר פעם ממשיך לגבור על כל יריביו לא זו אף זו יש גם מ"הבלוק "שמשחקים אותה בשתי העולמות גורמים ללהבה בקרב השמאל כי לא קיבלו את מהוקשםצובצדק הם גרמו למערבולת ועוד יש להם דרישות הם הפכו את הבית בבלפור ועוד ממשיכים
    לשלוח שליחים לעבר בית זה על יושביו
    היום כאשר בידי המשטרה טלפונים וניתן לעקוב אחר כל אדם שיבדקו מי השולח
    את הפעיל משמאל ואם הוא לגמרי משמאל

  7. כדאי שיאיר ינצור גם את לשונו,ולא" יצית" אנשים בהבל פיו נגד דעותיהם.
    כל אמירההיכולה להיאמר בצורה תרבותית.
    זה לא שאני מצדדת באיומים כלפי גוף,אבל אלימות מילולית פנים רבות לה

Back to top button