צרכנות

שני וגבי בר: "רוכשי נדל"ן דיגיטלי ממשיכים להרוויח – גם בזמן משבר"

משבר הקורונה שפקד את העולם הוביל לירידות חדות בבורסה, הפסדים בקרנות וסגירה של בתי עסק קטנים וגדולים. מנגד, בעלי נכסים דיגיטליים וחברות איקומרס המשיכו להרוויח בעקבות עלייה עצומה בביקוש לרכישות אונליין. שוחחנו עם  המנכ"לים משותפים והמייסדים של חברת TCM, שני וגבי בר, שהסבירו לנו איך לצאת מורווחים כלכלית ממשבר הקורונה

מאת: אביעד גושן

המסחר הדיגיטלי הוא הענף הצומח ביותר בעולם. תחילתו נמצאת אי שם בשנת 2003, עם פרוץ מגפת הסארס בסין, בעקבותיה נסגרו החנויות הפיזיות והצריכה העולמית החלה לנוע לכיוון האונליין. עכשיו בעקבות נגיף הקורונה, אפילו אנשים בני 70 פלוס, מתחילים לצרוך מוצרים ושירותים באמצעות האינטרנט מהחשש להידבק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

https://www.youtube.com/watch?v=Ees_WfPI0t8&feature=emb_title

סרטון אנימציה – נדל"ן דיגיטלי | TCM

ובזמן שעסקים רבים סוגרים שערים והמשק האמריקאי מתבודד, חברות האיקומרס מתחזקות יותר מתמיד. אמזון למשל גייסה בתקופת המשבר 100,000 עובדים חדשים ואף ניסתה להחזיר עובדים שעבדו אצלה בעבר ועברו הלאה, תוך האצת מערך המשלוחים בתוך ארה"ב.

שני וגבי בר, המייסדים של חברת TCM – הנמצאת בתהליך טרום הנפקה בבורסות של קנדה ואוסטרליה, הסבירו לנו מדוע דווקא בתקופת משבר הקורונה, המקום הכי בטוח הוא האינטרנט.

מגדילים את תזרים המזומנים החודשי בבטחה – באמצעות נכסים דיגיטליים

"הכלכלה העולמית, והמקומית בישראל, חוות משבר גדול מימדים, עם זאת, חשוב להבין שהעתיד הוא בתחום הסחר המקוון", מסבירים לי בני הזוג בר. "אין תופעה שיכולה להמחיש את זה יותר מנגיף הקורונה שפקד אותנו, אנשים ששמו את הונם האישי בנכסים דיגיטליים יצאו מורווחים בעקבות משבר הקורונה".

"נכס דיגיטלי יכול להיות אתר או בלוג עם תנועה רבה שמפרסם מודעות, עמוד מדיה חברתית מצליח או חנות דיגיטלית הנמצאת בפלטפורמת איקומרס", אמר גבי בר שני והוסיף: "החברה שלנו מתמקדת בחנויות מקוונות בפלטפורמות מרכזיות, כמו אמזון ושופיפיי, על מנת לייצר רווחים עבור לקוחותינו".

גבי ושני בר בכנס לקוחות בבית ציוני אמריקה: "לקוחותינו חלוצים בתחום המסחר המקוון" (צילום: תומר פלוטין)

 

לכן, במקום לקחת הלוואות מהבנק או גורמים מפוקפקים ושבירת חסכונות, זה הזמן לתת לכסף שלכם לעבוד עבורכם, על ידי יצירת תזרים מזומנים קבוע באמצעות נכסים דיגיטליים מניבים, כבר החל מהחודשים הראשונים של הרכישה. הרווחים עצמם הם למעשה רווחי המכירה בחנויות הדיגיטליות שמוכרות בארה"ב ובאירופה, בזירות האיקומרס החזקות ביותר.

שימוש במערכות ביג דאטה ו-AI למיקסום רווחים

חברת TCM עושה שימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות, אשר אותן היא פיתחה בעצמה. הכלים האלו עוזרים לחברה לייצר את הרווח המקסימלי האפשרי מהחנות המקוונת. כמו כן, באמצעות מערכות הביג דאטה וה-AI, מסוגלת TCM לשנות את היצע המוצרים בחנות בהתאם לביקוש, תוך כדי תנועה.

"הכלים שפיתחנו עוזרים לנו בכל שלבי הפעילות, משלב איתור הנכסים הדיגיטליים ועד לתכנון הקמפיינים השיווקיים למוצרים שנמכרים בחנות", סיפר לי גבריאל בר שני. "ישנן קטגוריות של מוצרים שחוו עליות אדירות עקב משבר הקורונה ובאמצעות המערכות שלנו, אנחנו מסוגלים לזהות בדיוק אילו מוצרים עלינו לקדם בחנות, על מנת להניב את הרווח הגדול ביותר עבור הלקוחות – שזהו בסופו של דבר מטרת העל".

הזדמנות לחופש כלכלי – חברת TCM

בני הזוג בר הבהירו לי המהלך הריאיון כי גם בתקופה קשה זו שפקדה את המשק, חברת TCM ממשיכה לצמוח בצורה יעילה, ומסבירים כי ההצלחה היא בעיקר בגלל ההון האנושי בחברה. "העובדים המסורים של TCM הם אלו שמאפשרים לנו להגשים את החזון שלנו – הם פועלים מתוך תושייה רבה ומציעים רעיונות חדשניים ללא הרף, באמצעותם אנחנו מצליחים להעניק ללקוחותינו את התמורה לה הם מצפים", אמרה שני בר.

טי סי אם חוגגת עם החתמים של הבורסה האוסטרלית את החתימה על הסכם השותפות והיציאה לעולם כחברה ציבורית (צילום: מיקי סויסה)

טי סי אם מתרגשת על תהליך שהחל עם הבורסה האוסטרלית. החתמים מחברת Sandstone האוסטרלית מצהירים: "זו הולכת להיות ההנפקה הגדולה ביותר באוסטרליה", ונראה שהעתיד צופן לחברה הצלחה רבה. "כיום החברה שלנו אחראית לניהול השוטף של נכסים דיגיטליים בשווי עשרות מיליוני דולרים. בין לקוחות החברה תמצאו גם לקוחות פרטיים וגם קרנות השקעה ישראליות ומהעולם. אחת מהן, קרן iArgento, מהמשקיעות הראשונות בחברת 'מובילאיי' שנמכרה לאינטל, נכנסה כשותפה במספר עסקאות של נדל"ן דיגיטלי וכיום מלווה את חברת TCM בדרך להנפקה", אמרו גבי ושני בר.

לבדיקת התאמתכם למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק

לביקור בעמוד הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

Back to top button